Magnus88 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har tenkt å kjøpe ny telefon nå, orker kke å begynne å reparere t630'n. Telefonen skal være så stilig å snerten som mulig. Pris er ikke så veldig viktig... må investere litt Den må ha: Bluetooth Godt Kamera Mms Gprs Helst MP3 og radio (ikke must) God Skjerm (helst TFT) høyttaler Kalender God Lydkvalitet i både lavttaleren og i høytaleren Har sett på Samsung D500, men lurte på om det var noen andre jeg burde kikke på. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis det er dine eneste krav er så passer D500 deg fint, men det blir lettere å finne ut av hvis du bruker malen som er sticky øverst i forumet. Lenke til kommentar
Magnus88 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Tenkte at D500 hadde alt jeg trengte å mer til, så jeg slapp å angre på at jeg ikke kjøpte en bedre en....er det noen tlf md tilsvarende funksjoner? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Både D500 og SE S700i er ut til å passe deg. S700i har bedre skjerm, bedre kamera, minnekortplass og radio, men er større og tyngre og den koster mer. D500 er mindre og lettere, men har litt dårligere spesifikkasjoner, den er da også litt billigere Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg ville tatt en titt på både SE S700 og Samsung D500 side om side i en butikk. Hvis man spør betjeningen får man vanligvis prøve mobilene litt. Disse er ganske like i funskjoner, og jeg ville gått etter den som føltes best ut utifra denne private testen. Jeg ville selv valgt SE S700 av disse to nå som den har kommet på en grei pris, men dette er fordi jeg liker å ha minnekort. Husk at telefonen kommer ikke med stort minnekort fra starten av, så du må ut med enda mer penger skal du ha greit med minne på den. At S700 har bedre skjerm har vi vel diskutert før Dragon :-) Den har større oppløsning og større flateinhold, men bildekvaliteten synes jeg var bedre på D500, sett ved siden av hverandre. Fargene var bedre synes jeg. Nå liker jeg større oppløsninger også, man får plass til mer på skjermen, men ta en test av disse to ved siden av hverandre og bestem deg sånn. -Heiper- Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 7270 er stilig & snerten. Den har iallefall det meste du ønsker, så den er verdt å ta en titt på Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kunne jo vente litt på 3230. Tror den har det meste av det du ba om. Den kommer ikke til å koste så mye heller. Skal bli en billigprofftelefon. Spørs om det ikke går utover kvaliteten da... Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Du kunne jo vente litt på 3230.Tror den har det meste av det du ba om. Den kommer ikke til å koste så mye heller. Skal bli en billigprofftelefon. Spørs om det ikke går utover kvaliteten da... Jeg ville ha ventet til 3230 kom ut! Den skal visst koste rundt 3000,- Ja, lurer litt på kvaliteten på den jeg også, siden den ikke er dyrere. Men jeg vil tro det er verdt å vente! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Du kunne jo vente litt på 3230.Tror den har det meste av det du ba om. Den kommer ikke til å koste så mye heller. Skal bli en billigprofftelefon. Spørs om det ikke går utover kvaliteten da... Jeg ville ha ventet til 3230 kom ut! Den skal visst koste rundt 3000,- Ja, lurer litt på kvaliteten på den jeg også, siden den ikke er dyrere. Men jeg vil tro det er verdt å vente! Nå er den visst blitt utsatt til februar/mars da.. 3230 altså. Litt dumt. Den ser så fin ut. Spørs om noen gidder å vente så lenge hvis de skal ha ny telefon på flekken... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå er den visst blitt utsatt til februar/mars da..3230 altså. Litt dumt. Utsatt? Hva mener du med det? Ingen har vel sagt at den kommer i januar, eller? 1. kvartal gjelder også februar-mars. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå er den visst blitt utsatt til februar/mars da..3230 altså. Litt dumt. Utsatt? Hva mener du med det? Ingen har vel sagt at den kommer i januar, eller? 1. kvartal gjelder også februar-mars. Ifølge amobil.no skulle den jo være en av januartelefonene og nå er den altså ikke det lenger. Nokia har nå utsatt leveransen til februar/mars, selv om det er i første kvartal fremdeles har den blitt utsatt. Nokia slipper den sikkert ikke før sommerferien likavel. Dumme Nokia. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå er den visst blitt utsatt til februar/mars da..3230 altså. Litt dumt. Utsatt? Hva mener du med det? Ingen har vel sagt at den kommer i januar, eller? 1. kvartal gjelder også februar-mars. Ifølge amobil.no skulle den jo være en av januartelefonene og nå er den altså ikke det lenger. Nokia har nå utsatt leveransen til februar/mars, selv om det er i første kvartal fremdeles har den blitt utsatt. Nokia slipper den sikkert ikke før sommerferien likavel. Dumme Nokia. Tror du tar feil der! Nokia er riktignok ofte sent ute med leveranser, men når de lover et kvartal kommer som regel mobilen akkurat i det kvartalet selv om det ofte er på slutten av siste måned i kvartalet. Tipper den kommer i starten av mars. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tja.. Kanskje du har rett.. Jeg har erfaring med at Nokia alltid slipper telefoner i starten av kvartalet etter det lovede kvartalet. De kan til og med slippe telefoner veldig lenge etter eller veldig tidlig. 6170 og 6260 var jo begge satt til 3. kvartal 2004, men kom ikke før i november og desember.. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tja.. Kanskje du har rett..Jeg har erfaring med at Nokia alltid slipper telefoner i starten av kvartalet etter det lovede kvartalet. De kan til og med slippe telefoner veldig lenge etter eller veldig tidlig. 6170 og 6260 var jo begge satt til 3. kvartal 2004, men kom ikke før i november og desember.. Vet ikke med 6170 men N6260 kom i Oktober, i starten av måneden faktisk! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå synes jeg denne tråden døde litt Må bare få foreslå 6260 Selv om ejg ikke deler det å synes at den er "stilig" med så mange andre Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 D500 eller S700i vil nok passe deg ja Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nokia 6630 kanskje? Men du skriver at den helst bør være "snerten" , altså er den sammen med S700 kanskje et dårlig valg? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ta en titt på Qtek S100 før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå