Skogslik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 er dette kabinettet bra??: http://mamoz.no/produkt/SLC10097/Aspire_Xd...r_II_Black.html Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21093 Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har liten tro på den type kabinetter. platene er så tynne att det blir ei skikkelig skranglekasse nei bruk heller noen lapper til og få noe skikkelig Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 En kamerat av meg har ett sånnt kabinett. Det funker greit til hans bruk, men jeg merker lett at det er mindre "solid" en feks. mitt kabinett. PSU`en som fulgte med fungerte ikke skikkelig heller. Så jeg ville lagt noen hundrelapper ekstra i nytt kabinett. :-) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 kan dere anbefale et??? ikkje over 1000kr!! med 400w strømforsyning. helst på komplett.no fordi eg skall kjøpe alle dei andre delene og bygge selv. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 du får nåkk ikke noe med 400watta psu for under tusen. men jeg kan anbefale dette:microplex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 eg synes det kabinett var lit grått og trist liksom. litt kjedeligt. ingen litt kulere?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Sjekk ut Microplex sine Raidmax kabinett! Det er sikkert noe for deg... Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 raidmax duger.. har selv raidmax.. men bytter det ut no pga plassmangel.. men har vert fornøyd :!: Lenke til kommentar
audhage Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er sikkert ikke riktig, men det virker slik at alle med under 100 innlegg har lyst på ferdigmodda mens alle med mer enn 100innlegg vil ha et pent og "stræit" kabinett. (skjønner ikke helt dette) Men uansett vil jeg anbefale å gå for et kabinett med litt kvalitet (og rykte) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jaja.. audun hagen.. selv om du har penger til kabinett te 3000 pga du skal ha "kvalitet" så versegod.. men kabinett som er modda litt er mye finere... grå firkantede kasser er jo kjedelig.. må være litt liv i de.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hehe, sankker ikke om kabinetter til 3000kr vet du. Trenger heller ikke spytte no særlig mer penger i et bedre kabinett. Aopen sitt H600B skal jo være bra. Joda, det er litt grått og kjedelig men de holder nok enstund likevel Mvh Audun Hagen EDIT: Da jeg kjøpte CM "Stacker" kjøpte jeg det fordi det var stort. Syntes det så ut som en hest. Men FY så sexyy det ha blitt etterhvert ) Endret 18. januar 2005 av audhage Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Det var jo stilig og kult til den prisen. Hvis dette er et tower du vil ha: Go for it Endret 19. januar 2005 av -=CH=- Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Sjekk ut Microplex sine Raidmax kabinett! Det er sikkert noe for deg... dette kabinettet likte eg!!!! er det lett og montere ting i og bra kvalitet?? dette kabinettet likte eg!!!! er det lett og montere ting i og bra kvalitet?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Hehe, sankker ikke om kabinetter til 3000kr vet du. Trenger heller ikke spytte no særlig mer penger i et bedre kabinett. Aopen sitt H600B skal jo være bra. Joda, det er litt grått og kjedelig men de holder nok enstund likevel Mvh Audun Hagen EDIT: Da jeg kjøpte CM "Stacker" kjøpte jeg det fordi det var stort. Syntes det så ut som en hest. Men FY så sexyy det ha blitt etterhvert ) eg likte dette og! men det er bare 350w strømforsyning:( eg skulle helst hatt 400w Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tør jeg spørre hva du egentlig skal med 400w ?? Har du tenkt til å ha mange vifter, 4 HD'er, 4 optiske enheter eller? 350w holder fint, dessuten kan en f.eks. 300w enermax PSU tilsvare 400w fra et annet merke. Btw, Antec Sonata på microplex.no er et veldig fint kabinett. Det skal jeg ha meg til bursdagen min hvertfall Lenke til kommentar
audhage Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hehe, sankker ikke om kabinetter til 3000kr vet du. Trenger heller ikke spytte no særlig mer penger i et bedre kabinett. Aopen sitt H600B skal jo være bra. Joda, det er litt grått og kjedelig men de holder nok enstund likevel Mvh Audun Hagen EDIT: Da jeg kjøpte CM "Stacker" kjøpte jeg det fordi det var stort. Syntes det så ut som en hest. Men FY så sexyy det ha blitt etterhvert ) eg likte dette og! men det er bare 350w strømforsyning:( eg skulle helst hatt 400w Strømforsyningen til Aopen H600B skal vistnok yte 380w. Det skulle holde for de fleste. Husk også at det ikke er en PSU med Q-Tec kvalitet da. Det har fått MYE skryt her på forumet. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå