Gå til innhold

er dette kabinettet bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg har ett sånnt kabinett. Det funker greit til hans bruk, men jeg merker lett at det er mindre "solid" en feks. mitt kabinett. PSU`en som fulgte med fungerte ikke skikkelig heller. Så jeg ville lagt noen hundrelapper ekstra i nytt kabinett. :-)

Lenke til kommentar

Det er sikkert ikke riktig, men det virker slik at alle med under 100 innlegg har lyst på ferdigmodda mens alle med mer enn 100innlegg vil ha et pent og "stræit" kabinett. (skjønner ikke helt dette)

Men uansett vil jeg anbefale å gå for et kabinett med litt kvalitet (og rykte)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Hehe, sankker ikke om kabinetter til 3000kr vet du. Trenger heller ikke spytte no særlig mer penger i et bedre kabinett. Aopen sitt H600B skal jo være bra. Joda, det er litt grått og kjedelig men de holder nok enstund likevel :p

Mvh Audun Hagen

EDIT: Da jeg kjøpte CM "Stacker" kjøpte jeg det fordi det var stort. Syntes det så ut som en hest. Men FY så sexyy det ha blitt etterhvert :p)

Endret av audhage
Lenke til kommentar
Hehe, sankker ikke om kabinetter til 3000kr vet du. Trenger heller ikke spytte no særlig mer penger i et bedre kabinett. Aopen sitt H600B skal jo være bra. Joda, det er litt grått og kjedelig men de holder nok enstund likevel :p

Mvh Audun Hagen

EDIT: Da jeg kjøpte CM "Stacker" kjøpte jeg det fordi det var stort. Syntes det så ut som en hest. Men FY så sexyy det ha blitt etterhvert :p)

eg likte dette og! men det er bare 350w strømforsyning:( eg skulle helst hatt 400w

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre hva du egentlig skal med 400w ?? Har du tenkt til å ha mange vifter, 4 HD'er, 4 optiske enheter eller? 350w holder fint, dessuten kan en f.eks. 300w enermax PSU tilsvare 400w fra et annet merke.

Btw, Antec Sonata på microplex.no er et veldig fint kabinett. Det skal jeg ha meg til bursdagen min hvertfall :)

Lenke til kommentar

Mvh Audun Hagen

eg likte dette og! men det er bare 350w strømforsyning:( eg skulle helst hatt 400w

Strømforsyningen til Aopen H600B skal vistnok yte 380w. Det skulle holde for de fleste. Husk også at det ikke er en PSU med Q-Tec kvalitet da. Det har fått MYE skryt her på forumet. :)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...