simes Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) http://www.home.no/mornmorn/erki.html Jeg begynte i alle fall å flire.. Nå har jeg litt dårlig humor på kveldstid også, men men.. Endret 17. januar 2005 av zimen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.home.no/mornmorn/erki.html Jeg begynte i alle fall å flire.. Nå har jeg litt dårlig humor på kveldstid også, men men.. Ja, den er bra.. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 AHAHAHA!!!! satan for en fet film!!!! :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hahahaha :!: Har sett starten før, men med litt annen tekst. Morsomt lell Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg skulle ha oversatt den til norsk for dere! Da hadde dere dødd av latter da Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som vet om flere Pingu-Filmer der ute? Hysterisk morsomme seffølgeli Lenke til kommentar
Dario Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg skulle ha oversatt den til norsk for dere! Da hadde dere dødd av latter da Ja, om du gjør det så sørg for å tekste det etter det det høres ut som de sier da! Hadde vært kult. Edit: BTW, jeg kan ikke å telle til åtte på en hånd nei Endret 18. januar 2005 av Dario Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Orker ikke å se den, men tipper at det er den med svensk undertekst så kommer det en gubbe på truck og ødelegger for pingu med vennen! Ja den er hysterisk morsom, fikk den for 3 måneder siden elns, og den er storskjermmaterie på lanet som vi arrangerer! Halve salen ruller på golvet av latter etter 3. loop i filmen Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Orker ikke å se den, men tipper at det er den med svensk undertekst så kommer det en gubbe på truck og ødelegger for pingu med vennen!Ja den er hysterisk morsom, fikk den for 3 måneder siden elns, og den er storskjermmaterie på lanet som vi arrangerer! Halve salen ruller på golvet av latter etter 3. loop i filmen Vet hvilken du tenker på, men denne har litt annen tekst og er litt lenger. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Denne var genial. Sjelden jeg ler ordentlig når jeg leser her i "humor" tråden, men denne var meg en latter verdt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den der var enormt bra! :!: Lenge siden jeg har ledd så godt som det! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jævli bra :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ohohohohohh *opphisset* endelig kan jeg være gledesdreperen og si "OLD" men uansett utrolig bra Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Pingu er morsomt i seg selv. Tekstene ødela stemninga for min del. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hehehehe :!: Har sett en annen versjon av denne med CP trucken! Hehe Drit bra Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hehehehe :!: Har sett en annen versjon av denne med CP trucken! Hehe Drit bra Hvor, hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå