bureaucrator Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Selv har jeg valgt Crucials Ballistix 3200-brikker. Har ikke testet ennå, så det er grenser for med hvilken tyngde jeg kan anbefale dem, men dog: de skal visstnok være bra, både i utgangspunktet og til overklokking. Men jeg er fortsatt usikker på om de funker i single mode, altså med en brikke - før jeg får kjøpt en til... Asus forsikrer meg om at det går så lenge jeg plasserer den i B1 sporet, men en fyr på anandtechs orum fortalte meg at han ikke fikk det til å funke. Mulig han ikke prøvde dette sporet, men nå har jeg sendt en epost til Crucial uansett... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har selv bestilt disse og det ville være kjedelig om de ikke funket. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har selv bestilt disse og det ville være kjedelig om de ikke funket. Det ville overasket meg veldig om de ikke funket...spesielt siden netshop ser ut til å selge disse i en pakke ilag med hovedkortet... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det ville overasket meg veldig om de ikke funket...spesielt siden netshop ser ut til å selge disse i en pakke ilag med hovedkortet... Hmmm det er jammen sant.Kanskje jeg skulle maile de i morgen og spørre hvorfor de kom frem til akkurat denne rammen? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nå har jeg sendt mail til Netshop og nevnt kombinasjonen i pakken deres. Spurte om de ville teste det ut hvis de ikke hadde gjort det,spurte også om de ville prøve overklokking med minnet hvis de følte for det. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har fått som svar av Netshop at deres erfaring med denne rammen er at den "spiser" alle hovedkort,og at de ville bli veldig overasket om den ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå