sycho Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Passer Kingston HyperX low latency kit med 2x512mb dette kortet? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Passer Kingston HyperX low latency kit med 2x512mb dette kortet? MSI K8N Neo2 Platinum (MS-7025) Finn kortet og passelig RAM her: Her er hva OCZ sier Her kan du navigere deg fram til Crusial sin anbefaling... Her kan du navigere deg fram til Corsair sin anbefaling... Og her kan du navigere deg frem til hva Kingston anbefaler... Lenke til kommentar
sycho Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 en ting. Kingston HyperX 1024 ultra low latency har jeg ikke sett er kompatibel med ETT ENESTE HK ifølge kingston guiden? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 en ting. Kingston HyperX 1024 ultra low latency har jeg ikke sett er kompatibel med ETT ENESTE HK ifølge kingston guiden? Da er det laget for "de som vil ta risken"..... Lenke til kommentar
sycho Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor, men jeg har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst på Abit kortet. På _ALLE_ tester har det gjort det bra. + at den har guru clock monitoren Lenke til kommentar
sycho Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Skjønner ikke hvorfor, men jeg har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst på Abit kortet. På _ALLE_ tester har det gjort det bra. + at den har guru clock monitoren EDIT : Sorry for doublepost :\ Endret 19. januar 2005 av sycho Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) MSI kortet er en god overklokker, mye bra funksjoner++ Abit kortet skal man heller ikke undervurdere, det er like bra til overklokking som MSI kortet i.flg denne: Testen Gode valg begge to Endret 19. januar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har bestilt det abit korte du har lyst på..Det kortet har scoret bra i mage tester samt at det er bra til overklokking.. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Da velger jeg ABIT kortet. Med Kingston HyperX 1024 MB ultra low latency og amd athlon 64 3000+ med Thermaltake Venus 12 det blir bra mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå