Gå til innhold

Motbevis en teori - grip sjansen din!


Karmacom

Anbefalte innlegg

Denne tråden er dedikert til teoriskapelse, hvorav eneste begrensning for din teori er at den må:

 

1: Motbevise forrige innskrivers teori.

2: Bevege seg inn på et nytt emne, dvs sakte skifte topic mot slutten.

3: Må være helt bak mål.

 

 

Riboflavinerne kommer.

 

Jeg har etter nærmere undersøkelser funnet ut at vi ikke er alene, at jorden er allerede infisert av skapninger (aliens) fra stjernen Alfa Centauri. Mitt grunnlag for dette, er at Alfa Centauri ikke er den nærmeste stjernen, det er bare ikke funnet andre stjerner enda som ligger nærmere pga det enorme antallet stjerner som enda ikke er scannet/oppdaget på stjernehimmelen. Allerede i 1902 var det fastslått at Alfa Centauri "var nærmest", til og med når det på den tiden ikke fantes instrumenter til å scanne stjernehimmelen for så mye som 0.000000001% av vår egen galakse en gang.

 

Det er også litt "for" tilfeldig, at homogenisert melk, med riboflavin så dagens lys i 1902. Er det noen som egentlig vet hva Riboflavin er for noe en gang, noen som har sett noen formler eller forklaringer? neppe, og ingen bryr seg heller.

 

Sannheten er at Riboflavin ikke er et virkestoff i det hele tatt, men en rase aliens som heter Riboflavinerne. De er bittesmå, og finnes i all slags melk. Når vi inntar melk, inntar vi derfor også Riboflavinere, som tar bolig i systemet vårt, klare til å ta over kroppen vår som en "vessel/host" når dagen for invasjoen kommer.

 

En annen ting er også galehus, fantes det mange galehus i oldtiden? nei, finnes det noen sikre bevis for det? nei. Galskap/sinnsykdom er ikke en reel sykdom, det er bare tilfeller hvor riboflavinerne har intatt en kropp så kraftig, at det konflikterer med "hostens" system, noe som gir merkelige resultat, personen oppfører seg merkelig, "gal", ukontrollert osv. Det er neppe en tilfeldighet at alt på sinnsykehus er hvitt, hva annet er hvitt? melk, en tilfeldighet? neppe...

 

 

Karma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har etter nærmere undersøkelser funnet ut at vi ikke er alene, at jorden er allerede infisert av skapninger (aliens) fra stjernen Alfa Centauri. Mitt grunnlag for dette, er at Alfa Centauri ikke er den nærmeste stjernen, det er bare ikke funnet andre stjerner enda som ligger nærmere pga det enorme antallet stjerner som enda ikke er scannet/oppdaget på stjernehimmelen. Allerede i 1902 var det fastslått at Alfa Centauri "var nærmest", til og med når det på den tiden ikke fantes instrumenter til å scanne stjernehimmelen for så mye som 0.000000001% av vår egen galakse en gang

Stjerner som lyser sterkest på himmelen er et godt tegn på at de ligger nermest.

 

Det er også litt "for" tilfeldig, at homogenisert melk, med riboflavin så dagens lys i 1902. Er det noen som egentlig vet hva Riboflavin er for noe en gang, noen som har sett noen formler eller forklaringer? neppe, og ingen bryr seg heller.

Riboflavin eksisterte lenge før homogenisert melk. Riboflavin er navnet på vitamin B2. Dette er det mange som bryr seg om.

 

Sannheten er at Riboflavin ikke er et virkestoff i det hele tatt, men en rase aliens som heter Riboflavinerne. De er bittesmå, og finnes i all slags melk. Når vi inntar melk, inntar vi derfor også Riboflavinere, som tar bolig i systemet vårt, klare til å ta over kroppen vår som en "vessel/host" når dagen for invasjoen kommer.

Sannheten basert på hva? Du presenterer ingen forskningsdata e.l. Du kommer med en anektdote og presenterer data basert på god gammel dags paranioa, med rot i din egen virkelighetsoppfattelse.

 

En annen ting er også galehus, fantes det mange galehus i oldtiden? nei, finnes det noen sikre bevis for det? nei. Galskap/sinnsykdom er ikke en reel sykdom, det er bare tilfeller hvor riboflavinerne har intatt en kropp så kraftig, at det konflikterer med "hostens" system, noe som gir merkelige resultat, personen oppfører seg merkelig, "gal", ukontrollert osv.

Det fantes galehus i oldtiden. Gale ble enten satt inn på galehus, i fengsel, eller rett og slett drept pga. djevelen hadde besatt dem. Vitamin B2 fremkaller ikke sinnsykdom.

 

Det er neppe en tilfeldighet at alt på sinnsykehus er hvitt, hva annet er hvitt? melk, en tilfeldighet? neppe...

Hvor har du fått det for deg at alt på psykiske behandlingsinstutisjoner er hvitt? Å komme med slike sammenligninger, er det samme som å si at siden militæret går i grønt, er de laget av trær.

 

 

Edit: Er du seriøs, trenger du hjelp. Tuller du, hører denne hjemme i søppel, ikke Teknologi & Vitenskap.

Endret av Armalite66
Lenke til kommentar

Edit: Er du seriøs, trenger du hjelp. Tuller du, hører denne hjemme i søppel, ikke Teknologi & Vitenskap.

 

 

Ok, siden du tydeligvis ikke eier humor/ironi, og tar alt grav-alvorlig, enda det står rett foran øynene dine hva denne tråden omhandler, så skal jeg gjenta det en gang til:

 

"hvorav eneste begrensning for din teori er at den må:

 

1: Motbevise forrige innskrivers teori.

2: Bevege seg inn på et nytt emne, dvs sakte skifte topic mot slutten.

3: Må være helt bak mål."

 

Dvs, nei, jeg er ikke seriøst, og det er meningen at "teorien" skal være helt bak mål.

 

Du derimot trenger hjelp, med de sosiale antenne dine, hvordan klarer du å gå glipp av det første som står i posten som sier klart i fra at dette er A: ikke seriøst og B: Skal være bak mål. SKal jeg gjenta det en gang til? Ok, bare for sikkerhets skyld: A: Meningen at den skal være useriøs, og B: Meningen at den skulle være bak mål.

 

PS: Jeg postet den i Off-topic:Annet, men moderator flyttet den.

 

Hvis du føler behov for å skrive noe mer, bare lat som om du allerede har gjort det, og fått nøyaktig det samme svaret som her om og om igjen.

 

Karma

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar

hehe, denne tråden kan bli interessant

 

jeg har en teori, om at menneskene ikke er fra jorden(sikkrt ikke den eneste som har det :p ), men at vi kom hit som et virus. hvis vi ser på jorden som et blodlegme så kan vel mennesket sees på som et virus(hiv,aids e.l) vi bryter sakte men sikkert ned jorden, ødelegger ozonlaget, osv. vi oppfører oss som et virus hvertfall

 

såklart vi kriger, dreper våre egne, det tror jeg kan være at det/den som vi er i tar medisin mot oss, som får oss til å bryte oss selv ned, foreksempel: svartedauden, medisin som ikke virket... noen som skjønte noe av det jeg prøver å si?

Endret av notalive
Lenke til kommentar

at jorden er flat tror jeg ikke helt kan stemme, vi har jo beveget oss rundt kloden, tror jeg

 

EDIT:

 

1: Motbevise forrige innskrivers teori.

2: Bevege seg inn på et nytt emne, dvs sakte skifte topic mot slutten.

3: Må være helt bak mål."

 

kan vi ikke diskutere? ble litt usikker

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Jeg kan støte inn med en ny teori:

 

Jorden er flat!

 

Selv fotografier fra månen viser ikke annet enn en jordklode som kan være flat som en pannekake. Jeg har aldri gått i en retning og kommet tilbake til utgangspunktet, så hva aliens prøver å fortelle med via discovery, biter jeg ikke på.

Denne vil jeg motbevise:

 

Jorden er ikke helt flat, da jeg selv har litt erfaring med å gå opp fjell. :p

Lenke til kommentar

Nonsense! Jorden er trekantet. Synet vårt er bare forvridd slik at vi opplever alt som rundt. Det er også derfor vi har fjell, fjellene er egentlig bare ett av hjørnene på den trekantede jorden, og vi mennesker lider av gullfisk-minne som gjør at vi opplever fjellene som "forskjellige", men egentlig er det de 3 samme hjørnene vi spaserer over hver bidige gang.

 

Karma

Lenke til kommentar

Stjerner som lyser sterkest på himmelen er et godt tegn på at de ligger nermest.

Lysstyrken avhenger av stjernens størrelse etc. Så er ikke bare avstand som bestemmer der :)

TULL! Stjerner er hull i himmelen. Utenfor der sitter gud, der hvor alt er hvitt. Det dere merker som stjerneskudd, er forholdet mellom bevegelse og tidsforskyvelse, dvs feil i Matrix. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...