paroa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har satt opp clark connect før engang men satte i en større disk og reinstalerte. Nå får jeg ikke kontakt med routern fra den gamle kontoen min på www.clarkconnect.com det står bare: Invalid action. A valid system registered to this account is required. hvordan får jeg registrert det her? Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du må logge deg inn på boxen via webgreiene for så å registrere den mot clakconnect sitt nett. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Det er lenge sia jeg har drevet med det her nå, så hvordan logger jeg meg inn på "boxen via webgreia"? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 https://ipadressentilboxen:81 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 jeg får det ikke til, det står 2 forskjellige ip adresser men ingen av dem funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå