Pålarn Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei.. Jeg har leste mange tråder her om at PC'en restarter også videre, men jeg fant ikke noe som passet til problemet mitt. Er er problemet mitt: Når jeg spiller et spill, så slår maskina seg bare rett av uten videre.. Jeg har en følelse på at CPU min blir for varm, men er ikke sikker! Her vises det hvor varm den blir -System temperature: 46`C -CPU Surface temperature: 51`C -CPU Core Temperature: 96`C Er dette for varmt? Kan det være at jeg må oppgradere driverne på grafikk kortet? Andre muligheter? Prosessoren er en Athlon XP 2800, som ikke er klokka! Jeg har koblet til alle de viftene på hovedkortet, men jeg skal kjøpe viftestyring, så kanskje det er det som er problemet at det er for mye tilkoblet til hovedkortet? Jeg har tenkt til å kjøpe sånn kjølepasta og se om det hjelper? Trur dere at det hjelper? Er CPU for varm? Bare kom med forslag dere! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du har allerede en tråd om dette, bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg