DevN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den gamle regulatoren gikk i stykker, eller en av de to ledningene gikk løs, og holder seg ikke på om vi prøver å lodde. Ser derfor etter en ny regulator (bryter), men er litt usikker på hvor jeg finner dette. Hobbybutikker? Eller må det bestilles? Vil ha det så billig som mulig. Gjerne en bryter hvor ledningene monteres inni, slik at den tåler mer. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Bump. Bare seks visninger? Ingen som gidder å hjelpe litt her? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvordan bryter du på jakt etter? Av/på-switch? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Oi, denne hadde jeg helt glemt av. Uansett, av/på-bryter? Hva vil det si? Det er CPU-vifta, så den er kanskje ikke så smart å slå av? Jeg tenker på en bryter (kanskje ikke akkurat en bryter), som jeg kan snu på en dings for å justere hvor mye den kjøler. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Da er det et potmeter du er på jakt etter. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Da er det et potmeter du er på jakt etter. Unnskyld, glemte at denne igjen, jeg. Får ikke e-post når noen svarer på denne. :/ Hva er et potmeter og hvor finner jeg det? *Legge til i Bokmerker, så jeg husker på denne tråden* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det finner du i en eller annen sjappe som har elektriske komponenter. Er en bryter-ting du kan vri på for å justere resistansen i en krets eller noe i den duren. Kan ihvertfall senke/øke viftehastigheten. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ok, er vel færre av de her (sjapper med elektroniske komponenter). Har en klype over regulatoren nå, så den funker sånn delvis ingen hast med å få det fikset. Får se om jeg finner noen sjapper her i nærheten, eller om det må bestilles. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå