s@ndm@n77 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei. har nettopp reinstallert pc'en og får nå smurfestemme på all musikk. Første gang jeg startet WMP var lyden som vanlig. Jeg har ikke eksperimentert med innstillinger eller noe, men har installert endel programmer, bl.a Nero 6.6 EE. Har heller ikke installert noen lyd eller bildekodeker ennå. Samme lyd kommer også ved avspilling i Nero, og jeg har sjekket avspillingshastighet i WMP osv... Mao: Alt ser bra ut, men kom altså etter restart. Jeg bruker Win XP Home(SP2) og WMP 10. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
s@ndm@n77 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Vel, ikke vet jeg hva det var, men løst i alle fall Løsningen var restart , unnskyldningen får være at jeg holdt på med en større nedlasting Får bare det ikke dukker opp igjen! Endret 17. januar 2005 av s@ndm@n77 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Winamp på www.winamp.com har hardkodet MP3 avspilliong i kjernen, mao den bruker ikke DirectShow eller Quartz. Dessuten spionerer ikke winamp på datamaskinen sånn som WMP10 gjør. Les EULA-en til WMP10, den er ganske skummel skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå