Hotvedt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 heisann! jeg har en 20gb ipod, som nå har tatt kvelden.. dvs: -får ikke bilde på skjemen -ikkenoe lyd -harddisken død konklusjon: død ipoden er kjøpt av en kamerat, som fikk den av moren sin, som igjen vant den i et lotteri.. hvilke rettigheter har jeg her? spilleren døde når jeg var ute og gikk en tur, noe jeg mener den burde tåle? Er det apple som produsent som må stå for en eventuell reprasjon? blir teit når jeg som forbruker skal betale i dyre dommer for en vare som ikke vil fungere etter 2mnd.. noen tips til hva jeg kan gjøre? tar imot alle tips med takknemmelighet ! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Start med å kontkate apple og gi dem historien din! Lenke til kommentar
Phoenix_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er den fortsatt dekket av garantien, kan du gjøre et forsøk med å få den inn på service. Er den ikke dekket av garanti, tror jeg apple tar rundt 200 dollar for ny harddisk i den. Er ikke sikker, sjekk www.apple.com/support/ipod Lenke til kommentar
saerdna Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har du prøvd med reset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå