Aleksweb Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei, hvordan kan jeg sende mail med html format i php? Jeg skal også kunne bruke denne: From: Aleks <[email protected]> (har hørt at den skal stå på samme plass som der det skal stå om det er text eller html... Takk for hjelp Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Manualen eksempel #4 forteller meg: /* To send HTML mail, you can set the Content-type header. */ $headers = "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; /* additional headers */ $headers .= "To: Mary <[email protected]>, Kelly <[email protected]>\r\n"; $headers .= "From: Birthday Reminder <[email protected]>\r\n"; $headers .= "Cc: [email protected]\r\n"; $headers .= "Bcc: [email protected]\r\n"; /* and now mail it */ mail($to, $subject, $message, $headers); --- Manualen: http://www.php.net/manual/en/function.mail.php Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Kan jeg bruke dette da: $headers = "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers = "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n"; $headers = "From: Aleks <[email protected]>"; TakkZ for alle svar Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du må i alle fall ha med . (punktum) forran =.. Hvis ikke overskriver du variablen... Ellers burde det vel gå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå