frode_20 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjøpte et tastatur for et halvt år siden,logitech trådløst med mus. Nå har de klikka heilt. Brukt det vanlig. Prøvd å bruke forskjellige usb-porter. Uinstallere programvaren flere ganger. Noen andre muligheter? Kostet 450 kroner på tilbud! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Reklamasjonsrett kanskje?? Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva slags logitech tastatur er det snakk om? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sjekket batteri ?? God ide, hehe Lenke til kommentar
frode_20 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Sjekket batteri ?? Har sjekket batteri... Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hmm, har du behandlet det dårleg kanskje? Eg har logitech internet navigator, foruten skitt så har den holdt seg perfekt i over 3 år. beste tastatur å oppdrive =) Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Garanti? Send mail til Logitech. Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Logitech har vel 3 års garanti på det meste av sine produkter? Skal ikke si dette med sikkerhet, men mener å ha hørt/sett dette. Lenke til kommentar
bglio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hmm, har du behandlet det dårleg kanskje? Eg har logitech internet navigator, foruten skitt så har den holdt seg perfekt i over 3 år. beste tastatur å oppdrive =) Har et logitech tastatur & mus trådløs (optical etellerannet) som snart runder 3 jeg og! funker fantastisk! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Trådløst sux uansett Ha, helt enig. Jeg liker også å sitte i sofaen med en ledning festet i "hovedkortet" (hvis noen skjønner den ). For jeg liker ikke å kunne ha tastaturet hvorsomhelst, og kunne ta det med hvorsomhelst. Men min egentelig mening er at det er digg med trådløst, spesielt når man kommer til bluetooth. Til spilling er det fordel med ledning, men til annen bruk, stort sett det samme. Har god erfaring med Logitech tastaturer. De holder lenge hvis man behandler dem pent, men selvom man slenger dem veggimellom, så detter det ingen knapper ut. Mitt er fortsatt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå