Xvani Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Fikk ny disk i dag! Hvordan i %&(¤%&@£$€ får jeg den til å virke? Måtte ofre vekk CD-ROM 'en og floppyen pga sugent mini-tower. CD'en får jeg snart tilbake ved hjelp av en strøm-splitter eller w/e. Har en 80Gigen på slave og 13GB på master. Dette skal skiftes senere, men må jo få disken i gang først! Når jeg går inn på my computer står det alt som skal være der (. floppyen, CD'romen og disken) + en 5 1/4's floppy!! Hva i svarte... Noen forslag? Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jezz.... last ned DiskManager 2000 herfra: http://service.boulder.ibm.com/storage/hdd...ech/dm_2000.exe 7,08MB... tar noe tid om du har ISDN/Modem den innstallerer Harddisker, CD rommer og mer.. Når jeg tenker meg om skal jeg prøve på mine egne CD rommer også. de virker ikke Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Prøv å sette begge diskene på Cable select. Fem og en halv toms floppy var jo gøy Har en IBM 500 selv, og er imponert over hvor gale det kan bli! Min har 95w!!! stømforsyning LOL Nå lever den i et lite vindu på skjermen til den store maskina og er bare en fjernstyrt printserver uten sjerm, tastatur eller mus. Ps! Finner du disken i Enhetsbehandling eller Datamaskinbehandling/Diskbehandling? Lenke til kommentar
Lord Pyrre Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Ok du kjører XP da kan du bare gå in i XP sitt Diskbehandlingsprogram og se om den i det store og det heile er blitt funnet av windows(Siden du har en 13gb disk fra før så er jeg stygt redd for at hovedkortet ditt ikke støtter den i det store og det heile) for å gå in i diskbehandlingsprogrammet :Start/innstillinger/kontrollpanel/administrative verktøy/datamaskinbehandling der velger du diskbehandling og den skal ligge der som disk 1 (masteren er disk 0) hvis ikke så støtter ikke hovedkortet ditt så mye som 80gb,noe som i mange tillfeller går ann å finne en ny bios til hovedkortet som har støtte for disken Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Jaja, XP finner den, og takket väre programmet til abdullah fungerer den oxo =) Lønner det seg å installere OP'et her da dette er en raskere disk? Noen forslag til hvordan jeg skal få stappa en floppy inn her oxo? (som øverst) _________________ Klikk her for specs Med XP pro, 265MB ram og litt GPU oc da :wink: [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-06-14 15:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå