embark Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Som jeg sa på SO3, so ble altså SFX'en min stjålet natt til lørdag. Men nå har politiet klart i finne den, så nå er da bare å levere annmeldelse for å få den tilbake. Wee! Håper bare de ikke tar den på tralla Nice work, politiet! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Grattis da! Takk, takk! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Gratulerer godt å høre Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm... Første gang jeg har hørt at politiet fant noe som ble stjålet. Hvor er dette? Kanskje jeg flytter dit Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm... Første gang jeg har hørt at politiet fant noe som ble stjålet. Trolig siste gangen du hører det også Hehe... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har gitt opp håpet om at de skal finne igjen min flotte nesten nye sykkel, men så fikk jeg igjen 3500 på forsikringa da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Som jeg sa på SO3, so ble altså SFX'en min stjålet natt til lørdag. Men nå har politiet klart i finne den, så nå er da bare å levere annmeldelse for å få den tilbake. Wee! Håper bare de ikke tar den på tralla Nice work, politiet! Bra! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Som jeg sa på SO3, so ble altså SFX'en min stjålet natt til lørdag. Men nå har politiet klart i finne den, så nå er da bare å levere annmeldelse for å få den tilbake. Wee! Håper bare de ikke tar den på tralla Nice work, politiet! hvordan går den da? hvilken trim har du? Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hvordan går den da? hvilken trim har du? Har ikke akkurat "trimma" den, men har fjerna den lille skiva, så den går i 80-85... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå