Gå til innhold

Vannkjøling er dritt?

Anbefalte innlegg

hadde du skrevet ordentlig norsk kunne jeg kanskje mer klart. men har selvsagt brukt batterivann + algedrepende middel i tillegg.

Hehe, var bare to bokstaver som var byttet om da ;). Men batterivann og algemiddel vil vel lede strøm? Du får jo væsker som ikke leder strøm.

AtW

jepp, de bastår av upolare molekyler...

Ok, og hvor får man kjøpt slikt?

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og Kverna behersker bare minuskler  ;)

hæ ?

LMAO! :mrgreen:

Minuskler er bare en betegnelse for små bokstaver, unge mann!

Første bokstav / stavelse i en setning og / eller egennavn skal starte med STOR bokstav vettu! :p

Noe du rett som det er ser ut til å overse....

Men som en trøst; Du er ikke den eneste som "synder" i så måte! Jeg synes alt for mange her i forumet overser den regelen, men det er vel kanskje en form for utvikling det óg?

Litt ergelig er det uansett, for en gammal stakkar som stort sett fikk tildelt "pluss og meget bra" for rettskriving, fra en forgangen og ytterst streng klasseforstander.

Men jeg er tydeligvis ikke alene om å reagere litt på sånt. :D

Ble litt OT dette, men pytt.

Trådstarter bør i alle fall ha fått en ide om hva menigmann synes om vannkjøling. Så vidt jeg kan forstå, så står neppe kompisene´s uttalelser særlig høyt i kurs! :roll:

Lenke til kommentar

Rimelig sent på natten, men tenkte jeg i det minste skulle legge ved en positiv erfaring med vannkjøling før jeg hev meg på sofaen eller senga.

Har vannkjølt i snart to år. 2xMP2200, chipset, 9700PRO. En brennheit dualrig hvor harddiskene overdøver resten av systemet, og vi snakker da om Samsung P80 IDE og SATA disker. Planetens mest stillegående 7200RPM disker? :thumbup:

Stabiliteten har vært 100%, temperaturen har alltid vært lav. 30-45'C med flatfølere inntil kjernene på MP2200/GPU, avhengig av sommer/vinter forhold. Lite støv i kabinettet grunnet lav vifteaktivitet. Lav temperatur i PSU.

Trolig det mest lovende med vannkjøling er potensialet. Hissige skjermkort kommer med hissige vifter, og CPU vifter kan bli ganske ivrige under load de også. Men har man vannkjøling kan man enkelt integrere GPU kjøling inn i eksisterende oppsett uten å tenke på at støynivået vil gå opp.

Vannkjøling anbefales på det ...varmeste? :D Kan forøvrig nevne at selv om vannkjøling kan virke "risky", er ikke nødvendigvis vifter bedre. Har vært borti i vifter som har stoppet opp, eller som har løsnet. Blir fort skade av slikt også.

Lenke til kommentar
Og Kverna behersker bare minuskler  ;)

hæ ?

Første bokstav / stavelse i en setning og / eller egennavn skal starte med STOR bokstav vettu! :p

Noe du rett som det er ser ut til å overse....

Men som en trøst; Du er ikke den eneste som "synder" i så måte! Jeg synes alt for mange her i forumet overser den regelen, men det er vel kanskje en form for utvikling det óg?

Enig der!

Jeg syns det er kjempemorsomt å lese poster hvor folk retter på skrivingen til folk, uten å være det hakk bedre selv!

Finnes det en tråd som bare går på at nye poster påpeker gramatikkfeil i de foregående? Denne kunne vært moro å lese! :!:

PS:

Men hvorfor skal folk ty til fremmedord, når det finnes adekvate norske synonymer...

Det skal være:

Men hvorfor skal folk ty til fremmedord, da det finnes adekvate norske synonymer...
:p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...