Gå til innhold

Vannkjøling er dritt?

Anbefalte innlegg

vurderer selv vannkjøling men etter og ha lest denne tråden har ejg fått litt kalde føtter. Har vurdert MIST settet, det er jo ikke akuratt dålig har jeg lest.

Har satt sammen en del maskiner opp igjennom men vet ikke helt nå om jeg tør meg på vannkjøling.

Men er så møkka lei viftene som durer også, dilemma..... :hmm::hmm:

Ingen grunn til å være redd vannkjøling, det du trenger er et vannkjølingssystem + ca 1 liter destilert vann og en bøtte sunn fornuft, så skal du se det går bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen grunn til å være redd vannkjøling, det du trenger er et vannkjølingssystem + ca 1 liter destilert vann og en bøtte sunn fornuft, så skal du se det går bra :)

MIST settet får jeg i oslo, destilert vann på bensinstasjon( barerivann er vell det samme??) men en bøtte sunn fornuft vet jeg ikke hvor jeg får kjøpt hehehe :tease:

Lenke til kommentar

Vannkjøling kjøper man vel egentlig dersom man ønsker er stille pc eller skal overklokke.... Den største froskjelden merker man vel under load, i idle er ikke forskjelden så stor.

Jeg har under 27 i idle dersom jeg kjører luftkjølinga på fullt, så det er vel umilig for meg å få lavere idle temperatur?

Har tenkt til å kjøpe to TT BigWater og kjøre dem inviduelt, et på skjermkortet og en på cpuen, er det noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe to TT BigWater og kjøre dem inviduelt, et på skjermkortet og en på cpuen, er det noen som har prøvd det?

virker særdeles unødvendig... tar dobbelt så stor plass, og i meste tilfelle får du en eller to grader forskjell tenker jeg... Ville heller kjøpt ett stk. kvalitetskjøling, og brukt en dobbel radiator...

Lenke til kommentar
En eller annen har engang sagt at man vil aldri komme til å trenge mer enn 64k RAM i en datamaskin.

--Bill Gates--

Jeg kjøpte vannkjøling, da under tvil, men etter en haug med pm's til skrue fikk han meg på en 140% sikker side. For å si det slik. Jeg angrer ikke. Du er kanksje litt skjelven første gang, men det er ikke mye å bekymre seg over ;)

Lenke til kommentar
hadde du skrevet ordentlig norsk kunne jeg kanskje mer klart. men har selvsagt brukt batterivann + algedrepende middel i tillegg.

Hehe, var bare to bokstaver som var byttet om da ;). Men batterivann og algemiddel vil vel lede strøm? Du får jo væsker som ikke leder strøm.

AtW

Lenke til kommentar
hadde du skrevet ordentlig norsk kunne jeg kanskje mer klart. men har selvsagt brukt batterivann + algedrepende middel i tillegg.

Hehe, var bare to bokstaver som var byttet om da ;). Men batterivann og algemiddel vil vel lede strøm? Du får jo væsker som ikke leder strøm.

AtW

jepp, de bastår av upolare molekyler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...