Gå til innhold

Et brukbart stort problem

IHASBOOK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bruker som regel være lurt å avinstallere den "defekte" driveren og legge inn en ny..

For å se versjonen er det jo bare å se innstillingene for skjermen, der vil du se hva du har installert. Er da slik med mitt Radeon kort, kan hende det er annerledes med deg..

kan du kanskje sjekke etter en ting, søk etter iun6002.exe i windowsmappa di.. finner du den er det avinstallasjonen. Den heter da det her :p (lurer deg fælt nå!)

Lenke til kommentar

Ok. da har jeg avinstallert driver. "Driver" nå på med å laste ned driver som jeg skal legge en plass på hard disken min, så når jeg har restartet pc'n min. Og lett etter ny hardware og funnet vga kortet mitt. Så velger jeg den location"en" hvor jeg åpnet driveren som jeg lastet ned !!! <-- lol

Ja, det er planen.. *venter til ferdig lastet ned driver.

Driver er lastet ned fra omegadrivers.net

Lenke til kommentar

Ok. da har jeg avinstallert driver. "Driver" nå på med å laste ned driver som jeg skal legge en plass på hard disken min, så når jeg har restartet pc'n min. Og lett etter ny hardware og funnet vga kortet mitt. Så velger jeg den location"en" hvor jeg åpnet driveren som jeg lastet ned !!!

Ja, det er planen.. *venter til ferdig lastet ned driver.

Driver er lastet ned fra omegadrivers.net

Lenke til kommentar
Når jeg ser på settings står det plug and play monitor on "skjermkortet" mitt. Hvorda får jeg dette bort...??

Først må du finne driveren til skjermen (fra cd eller internett)

Så trykker på knappen hvor det står "Egenskaper".

-> Så velger du fanekortet hvor det står "Skjerm".

-> Trykk så på knappen "Egenskaper"

-> Velg fanekortet "Driver"

-> Her velger du knappen med "Oppdater driver"

-> Følg veiviseren, men velg "Avansert" på første side hvis du har lastet ned driverfilene fra internett og velg så at det skal søkes i den spesifikke mappen

Lenke til kommentar

De fleste skjermer er jo Plug and Play, så det bør ikke være noen problem. Og omegadriverene til nVidia Geforce kort tror jeg ikke er til å hoppe i taket over. I 2 av 2 tilfeller (De eneste to tilfellene jeg har hørt om) gjorde de driverene maskinen ustabil. Du er garantert bedre tjent med å bruke originale drivere fra http://www.nvidia.com. De er nyere også.

EDIT: Må bare spørre... :) Du lastet vel ikke ned Omega sine ATI-drivere, vel...?

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...