Gå til innhold

Trenger kommentarer.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ikke til å bli særlig rask overføring mellom datamaskinen og harddisken i et slikt kabinett siden det kun bruker vanlig USB-tilkobling. Du bør i så fall satse på et harddiskkabinett med USB 2.0 eller IEEE1394 (Firewire) tilkobling som vil være betydelig raskere. Men dette forutsetter at du har kontroller for IEEE1394 eller USB 2.0, evt. så må du kjøpe dette i tillegg.

[ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-13 15:57 ]

Lenke til kommentar

Jeg har holdt på med en sånn på jobben i dag, men har ikke fått den til å funke ennå, prøvd både i winxp og 98.

tror du må update chippen eller noe vis du skal bruke den i winxp.

Den funker sikkert bra, er sikkert bare den jeg har her som er defekt :smile:

Lenke til kommentar

Legg den i bunnen av kabinettet. Men legg den på noe så den ikke ligger rett nedpå. Gummi plate eller no. Når eg tar en disk fra en annen maskin så står den på høykant ut av kabinettet og gulvet, dingler på skrå liksom. Men er ikke så smart...

Lenke til kommentar

man trenger da ingen brønner (bare ta litt (mye) tape og klistre hdd fast i bunnen av kabinettet(funker sikert bra),)

jeg bestilte en 120gb her om dagen. Den trenger bare en brønn. 120gb er nok for meg, men kansje ikke for deg

mvh.LOZER

PS. kabinettet på komplett så jo litt fint ut

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 15:56, Krissern skrev:

uhhhhhh... litt unødvendig da en harddisk ikke merker om den er festet i en brønn eller satt fast på en litt mer opfinsom måte
:grin:

bare ikke plasser/fest den sånn at den ikke for noen som helst kjøling du !

hva er det du mener med det:D

Kjetil

Lenke til kommentar

Det går fint å henge harddisk under de andre diskene med 2 patentbånd/monteringsbånd på hver side. Løsne skruer i gammel disk og fest 2stk 10-15cm med patentbånd nedover på hver side. Har selv to disker hengende hos meg. Disse patentbåndene demper også vibrasjoner og lyd fra disken. Fåes metervis hos f.eks Biltema for en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...