Gå til innhold

Hovedkort til Socket 939

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSI K8N Neo2 er vel etter hva jeg har hørt det beste til 939 med nforce3, dette kortet har dog AGP, så om han har PCI-E så må han velge ett annet

bare i tilfelle dr ikke visste det: det er null forskjell på agp 8x og PCI-e da ingen skjermkort trenger så mye uansett (enda!!!)

Lenke til kommentar
bare i tilfelle dr ikke visste det: det er null forskjell på agp 8x og PCI-e da ingen skjermkort trenger så mye uansett (enda!!!)

At det ikke er forskjell på AGP og PCI-Express, og at ingen skjemkort trenger det? :dontgetit:

altså det er ingen vits i å ha pci-e, fordi ingen skjermkort kan utnytte potensialet til det mente jeg (ingen skjermkort klarer å utnytte agp 8x fullt ut heller.) sorry var litt trøtt i går :)

hvis du har to like skjermkort hvor ett er pci-e og ett er AGP vil du merke null forskjell :)

Endret av mr_menace
Lenke til kommentar
altså det er ingen vits i å ha pci-e, fordi ingen skjermkort kan utnytte potensialet til det mente jeg (ingen skjermkort klarer å utnytte agp 8x fullt ut heller.) sorry var litt trøtt i går :)

hvis du har to like skjermkort hvor ett er pci-e og ett er AGP vil du merke null forskjell :)

Selvsagt er det vits i å ha PCI-E. Du kan ikke plugge et AGP-kort i en PCI-E-slot, og skal du ha nytt hovedkort i dag, så bør man nok helst gå for PCI-E, da fremtidige grafikkort ikke vil komme for AGP, eller vil være mye dyrere. AGP-versjonene av dagens PCI-E-kort er allerede dyrere.

Så å si at det ikke er nødvendig med PCI-E er vel å ta litt hardt i...

Lenke til kommentar
Selvsagt er det vits i å ha PCI-E. Du kan ikke plugge et AGP-kort i en PCI-E-slot, og skal du ha nytt hovedkort i dag, så bør man nok helst gå for PCI-E, da fremtidige grafikkort ikke vil komme for AGP, eller vil være mye dyrere. AGP-versjonene av dagens PCI-E-kort er allerede dyrere.

Så å si at det ikke er nødvendig med PCI-E er vel å ta litt hardt i...

jeg tenkte mer til nåtidens bruk men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...