Ghost Tulsa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei Historien er som følger: Svigers kjøpte seg ny maskin via mobildata. Da jeg skulle "teste" ut maskinen, så oppdaget jeg to døde pixler på skjermen. Hvilke rettigheter har jeg i forhold til døde pixler en får med på kjøpet? Lenke til kommentar
pian Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Forskjellig fra leverandør til leverandør. Vanligvis 3 pixler totalt... Se her for mer utførlig info: http://www.behardware.com/articles/519/page1.html Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jepp. Plasseringen(e) til den(de) avdøde har vel noe å si også. Er det utpå kanten skal det vel normalt sett ganske mange til før man kan få byttet den. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Men er det normalt å få døde pixler på en helt ny skjerm? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er ikke uvanlig nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå