THacker Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Skulle veldig gjerne hatt noen tips til valg av laptop folkens... takker for alle tips! - Bruk Regner med jeg kommer til å bruke denne til gaming i et trådløst nettverk. - Krav Maskinen må ha et godt skjærmkort, fortrinnsvis 128 mb. radeon 9700 feks. God skjærm er viktig. minimum SXGA+ Den må ha de fleste trådløse standarden innebygget (blåtann, wifi, fast ir). cd brenner + dvd leser kraftig (nok) prossessor Godt tastatur (ala acer ferrari) - Pris Tenker å bruke rundt 18-20k på denne maskinen. Grunnen til denne topic'en er fordi jeg har lite erfaring med bærbare maskiner, og trenger tips på hvilket merke jeg får mer for pengene. Lenke til kommentar
acon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe seg en Acer Ferrari, ser du nevner denne Den har ikke verdens beste batterilevetid, men det nevner du heller ikke som krav Itbutikken.no har en til 17000,- Hiv på en ekstra minnebrikke å du har en rå maskin Endret 17. januar 2005 av acon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå