Stringer Bell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har litt problemer med overføring av filer til en Moto E398 via datakabelen til minnekortet... meldingen som kommer opp ved overføring av filer er: ''filer på minnekort er ikke tilgj. mens usb er tilkoblet'' Overføring til tlf. minne går fint... Har formatert minnekort Takker utrolig mye for hjelp!! Lenke til kommentar
Hightowa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hmm.....får samme beskjed, men eneste du trenger å gjøre er å bruke det medfølgende prgrammet (Motorola MP3 Maker) som overføringsprog (MP3 filer)...Ellers kan du bruke phonetools, som da kan overføre ALT..men konverterer ikke mp3 filene slik at du kan spille dem av.... Elsker denne mobilen www.rush.is Lenke til kommentar
edonis Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Denne meldingen får jeg også opp på mobilen når jeg kobler den til pc'en, men jeg har ingen problemer med å overføre filer. Det er lett som en lek. Jeg bruker bare Windows Explorer og drar de filene jeg vil til "Flyttbar disk" og vips, så er filene på mobilen der jeg vil ha dem mobile Phone Tools har jeg derimot ikke fått til å virke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå