roadflash Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hmm.. forrige mandag så jeg første episode av smallville sesong 4. Falt litt av lasset da jeg fikk vite at Chloe var død. Når skjedde dette egentlig. Siste episode av forrige sesong eller? Endret 18. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm.. forrige mandag så jeg første episode av smallville sesong 4. Falt litt av lasset da jeg fikk vite at Chloe var død. Når skjedde dette egentlig. Siste episode av forrige sesong eller? Siste episode i sesong 3 ja. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Huset sprengte eller no, og Clark fyren for opp i verdensromme Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Huset sprengte eller no, og Clark fyren for opp i verdensromme Kødder du!? Men så har det jo skjedd eindel rart i Smallville då, og kven e Jor El? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 pappan til super man, som de har gort til en skurk i seien Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Håper du fikk med deg dagens episode. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Håper du fikk med deg dagens episode. Dagens episode? Smallville har jo sesongpause frem til 21. jan. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg skal ikke spoile noe for deg, bare si at du burde følge med videre så får du svar på spørsmålet ditt Tror du får svar 2. eller 3. episode. Endret 18. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Mener da å huske fra de gamle Supermann-filmene at faren het Kal-El jeg..men de har sikkert rett. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Mener da å huske fra de gamle Supermann-filmene at faren het Kal-El jeg..men de har sikkert rett. Er sikker på at det er Supermann som heter Kal-El..er ihvertfall slik i Smallville. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, meiner det er riktig ja, han heitte det samme i Supermannserien som gjekk på TV-Norge.... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Historieløse folk... hmmm! Les historien om Jor-El her. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ok, se alle episodene av Louis og Clark + alle de gamle supermannfilmene før dere ser på Smallville, slik som jeg har gjort. Da får du med deg det meste du trenger å vite om supermann. Men selv vet jeg ikke helt om Clark er sendt for å bli venner med menneskene eller for å ta over verden på noen måte. TROR at ved å samle de tre krystallene så åpnes en portal for de som døde på Krypton eller noe sånn, bare en teori... Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Neste ep av smallville kommer ikke før 26-Jan-2005 og heter Unsafe Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Håper du fikk med deg dagens episode. Dagens episode? Smallville har jo sesongpause frem til 21. jan. Sendepause til 21. januar?? Vet ikke hvor du har det fra, for jeg så begynnelsen på sesong 4 av smallville i forrige uke.. og det er den nyeste sesongen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 GRRR! Kan ikke folk gi faen med å skrive inn &%"!#%&&¤%#¤! "¤#¤¤!"### %%#""#¤¤¤¤¤¤¤!!!! spoilere uten å advare folk først? %"!#!##!!!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 GRRR! Kan ikke folk gi faen med å skrive inn &%"!#%&&¤%#¤! "¤#¤¤!"### %%#""#¤¤¤¤¤¤¤!!!! spoilere uten å advare folk først? %"!#!##!!!!! " Henger ikke helt med (smallville)" = topic. Er vel egentlig ganske åpenbart. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Håper du fikk med deg dagens episode. Dagens episode? Smallville har jo sesongpause frem til 21. jan. Sendepause til 21. januar?? Vet ikke hvor du har det fra, for jeg så begynnelsen på sesong 4 av smallville i forrige uke.. og det er den nyeste sesongen. Nyeste sesongen ja, men gamle episoder. Episode 11 begynner 26. januar. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Smallville har offisielt ikke mye med den orginale Supermann serien å gjøre. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Håper du fikk med deg dagens episode. Dagens episode? Smallville har jo sesongpause frem til 21. jan. Sendepause til 21. januar?? Vet ikke hvor du har det fra, for jeg så begynnelsen på sesong 4 av smallville i forrige uke.. og det er den nyeste sesongen. Jepp, og i går var 2 episode! kl 22.45 på mandag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå