orjanj Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har Norton internett security/antivirus 2004. Dette oppdateres regelmessig, har automatisk live update. Problemet er at på sikkerhetssenteret står det alltid rødt merke på antivirusdelen, dvs at det ikke er slått på eller oppdatert. Noen som vet råd?? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Velg slik at den ikke skal advare deg mot det. Da slipper du det tullet der. Du fikser det på security center Lenke til kommentar
orjanj Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 OK. Har sett en boks hvor man kan hake av for å skru den av. Har irritert meg lenge, for jeg vet jo at det er helt oppdatert... Har ikke så god greie, men jeg følger rådet og skrur den av, lei og stirre på den røde linja!!! Lenke til kommentar
orjanj Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Nå ble linja i hvertfall gul og ikke rød...Skjønner ikke hvorfor den ikke bare kan stå som på... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan jo eventuelt forsøke å installere Norton på nytt. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har hatt samme problemet. Bare å slå av overvåkning. Men om du virkelig plages av det kan du jo prøve å reinstallere, som kd foreslår. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har hatt samme problemet. Bare å slå av overvåkning. Men om du virkelig plages av det kan du jo prøve å reinstallere, som kd foreslår. @kd! Ikke kd. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 prøv pg kjøre live update noen ganger... det gjorde att det forsvant på min maskin. ps. ikke bry dere om skriveleif... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå