Bunchie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 SX1s batteri holder uheldigvis ikke ut så lenge, da må du hvertfall lære å lade batteriet rundt omkring annenhver dag (kommer ann på). Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Kansje en Samsung E700? Men den har ikke mp3 og ikke blåtann, men infrarød. Ellers "er den ikke formet av et jordskjelv" og passer utmerket til ringing og sms. T-mac1 Endret 22. januar 2005 av T-mac1 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Kansje en Samsung E700?Men den har ikke mp3 og ikke blåtann, men infrarød. Samsung SGH(?)-E700 ville jeg ha holdt meg langt unna. (Dette har jeg sagt så mange ganger at den som vil ha begrunnelse kan søke eller se på brukertesten til Chigu av E700) Infrarøden er også bare 'halvveis' gjennomført. - Egentlig så tror jeg at Nokia 6230er din mobil. Litt liten skjerm, men er en liten og flittig mobil med det meste du kan be om... Itillegg er batterien grei nok ('liten' skjerm kan ha litt av æren?). Endret 22. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er Mp3 viktig bør du velge 6230 eller SX1 Exactly Lyden på 6230 synes jeg personlig er veldig bra 6230 er en kongetelefon for de som ikke er for opptatt av skjerm og taster Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 6230 er en kongetelefon for de som ikke er for opptatt av skjerm og taster Skjermen er ikke verdens dårligste, men ikke noe bra med tanke på hva som finnes. Tastene er ikke så ille heller. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 6230 er en kongetelefon for de som ikke er for opptatt av skjerm og taster Skjermen er ikke verdens dårligste, men ikke noe bra med tanke på hva som finnes. Tastene er ikke så ille heller. Skjermen er ikke av de største, men dn er utrolig skarp. Skrivetastene er gode, men blatasten er elendig. Varierer litt fra telefon til telefon, vel å merke, men pass på. Skal du ha mp3 kan du jo ta SX1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå