PapstSkalle Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke har de forretningsmoral, ei heller vanlig moral Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke har de forretningsmoral, ei heller vanlig moral det var jo bevis ja er jo ikke bevist noe her da bare påstander Lenke til kommentar
Averon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke har de forretningsmoral, ei heller vanlig moral Innholdet i artikkelen du refererer til er absolutt klandreverdig, men ingen selskaper kan være sikre på moralen til alle ansatte i selskapet. I dette tilfellet er det en enkeltperson det er snakk om, og ikke politikken som føres av Telenor. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jøss Begynte å lese midt inne i denne tråden jeg, og tenkte at det måtte være heftige greier, hva har de nå gjort..? Men så leste jeg trådstart, og ærlig talt, hva er det dere snakker om, ønsker dere som syns dette var ille, at Telenor faktisk skal sjekke opp din mentale tilstand, og også utrede om du muligens er i kategorien "svakerestilte" før abbonement innvilges. Nei vær så snill a, greit at det er in å hate Telenor, har blandede erfaringer med dem jeg også, men dette er piss! Må finne en bedre start på "den store jeg hater Telenor tråden" Og journalisten fra Nordlands dagblad vil vite om Telenor har mange "svakerestilte" kunder... Geezzz Jeg vil faktisk gå i bresjen for at vi alle boykotter Telenor så lenge de driver å lar handykapede ha bredbånd Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg vil faktisk gå i bresjen for at vi alle boykotter Telenor så lenge de driver å lar handykapede ha bredbånd dagens Endret 18. januar 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jøss Begynte å lese midt inne i denne tråden jeg, og tenkte at det måtte være heftige greier, hva har de nå gjort..? Men så leste jeg trådstart, og ærlig talt, hva er det dere snakker om, ønsker dere som syns dette var ille, at Telenor faktisk skal sjekke opp din mentale tilstand, og også utrede om du muligens er i kategorien "svakerestilte" før abbonement innvilges. Nei vær så snill a, greit at det er in å hate Telenor, har blandede erfaringer med dem jeg også, men dette er piss! Må finne en bedre start på "den store jeg hater Telenor tråden" Og journalisten fra Nordlands dagblad vil vite om Telenor har mange "svakerestilte" kunder... Geezzz Jeg vil faktisk gå i bresjen for at vi alle boykotter Telenor så lenge de driver å lar handykapede ha bredbånd Jaha, du boikotter deg selv? Dyslektikere, mener jeg? Festlig. Før du begynner å kommentere andre mennesker mentale evner, burde du rydde opp i dine egne skrivefeil, som vitner om meget lav intelligens. Hvilket utsagnet ditt også ytterligere underbygger. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jøss Begynte å lese midt inne i denne tråden jeg, og tenkte at det måtte være heftige greier, hva har de nå gjort..? Men så leste jeg trådstart, og ærlig talt, hva er det dere snakker om, ønsker dere som syns dette var ille, at Telenor faktisk skal sjekke opp din mentale tilstand, og også utrede om du muligens er i kategorien "svakerestilte" før abbonement innvilges. Nei vær så snill a, greit at det er in å hate Telenor, har blandede erfaringer med dem jeg også, men dette er piss! Må finne en bedre start på "den store jeg hater Telenor tråden" Og journalisten fra Nordlands dagblad vil vite om Telenor har mange "svakerestilte" kunder... Geezzz Jeg vil faktisk gå i bresjen for at vi alle boykotter Telenor så lenge de driver å lar handykapede ha bredbånd Jaha, du boikotter deg selv? Dyslektikere, mener jeg? Festlig. Før du begynner å kommentere andre mennesker mentale evner, burde du rydde opp i dine egne skrivefeil, som vitner om meget lav intelligens. Hvilket utsagnet ditt også ytterligere underbygger. Lenge leve sakligheten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er da et adekvat svar, når han hakker videre slik som Telenor. Jeg trodde faktisk ikke det var _mulig_ å komme med et så stupid og infantilt utsagn som "pcp" leverte. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ufo, jeg vil bare snu litt på spørsmålet til deg. Skal Telenor få lov til å gjøre akkurat som de vil, uten at deres lovbrudd skal få konsekvenser, utelukkende fordi de er et stort firma? Jeg mener jo at enhver person som har noe med det firmaet å gjøre må være komplett idiot. Hvilke lovbrudd har Telenor begått her? Det er snakk om salg av ADSL. Tilbud og aksept. Begge deler helt innenfor loven. Eller mener du at selgere fra Telenor er lovpålagt å spørre alle de ringer om de er mentalt tilbakestående eller på andre måter kan regnes som ikke i stand til å ta en selvstendig avgjørelse? En annen i tråden skrev om fjortissmentalitet når det går på å hate Telenor. Du viser tydelig hva det betyr. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du Ufo, kan ikke jeg få nummeret til vergen din, så kan jeg be han ta fra deg internettoppkoblinga di? Greit at man kan være uheldig å selge en vare til en som er tilbakestående, men når man finner ut at vedkommende man solgte varen til var tilbakestående, så er det bare rett og rimelig at man gjør om handelen. Punktum finale! Mvh Lars Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Greit at man kan være uheldig å selge en vare til en som er tilbakestående, men når man finner ut at vedkommende man solgte varen til var tilbakestående, så er det bare rett og rimelig at man gjør om handelen. Punktum finale! joda men 2 år , noen må jo ha sjekket telefonreginga da men saken er løst ikke fordi saken kom i media men at telenor selfølgelig vil rette opp sine feil . dette har nok hendt andre lev å dette . men tilbake til saken , når jeg kjøper noe (et abb eller noe) så er det jo opp til meg å vite hva jeg har og om jeg vil bruke det . ikke den som selger meg tingen. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Greit at man kan være uheldig å selge en vare til en som er tilbakestående, men når man finner ut at vedkommende man solgte varen til var tilbakestående, så er det bare rett og rimelig at man gjør om handelen. Punktum finale! Det man burde gjøre var å gi denne vergen, som tydelig har vist at han ikke duger til jobben, sparken. Deretter burde man kreve at han betaler tilbake både dette og eventuelt andre økonomiske tap hans totale mangel på kompetanse har ført til. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jøss Begynte å lese midt inne i denne tråden jeg, og tenkte at det måtte være heftige greier, hva har de nå gjort..? Men så leste jeg trådstart, og ærlig talt, hva er det dere snakker om, ønsker dere som syns dette var ille, at Telenor faktisk skal sjekke opp din mentale tilstand, og også utrede om du muligens er i kategorien "svakerestilte" før abbonement innvilges. Nei vær så snill a, greit at det er in å hate Telenor, har blandede erfaringer med dem jeg også, men dette er piss! Må finne en bedre start på "den store jeg hater Telenor tråden" Og journalisten fra Nordlands dagblad vil vite om Telenor har mange "svakerestilte" kunder... Geezzz Jeg vil faktisk gå i bresjen for at vi alle boykotter Telenor så lenge de driver å lar handykapede ha bredbånd Jaha, du boikotter deg selv? Dyslektikere, mener jeg? Festlig. Før du begynner å kommentere andre mennesker mentale evner, burde du rydde opp i dine egne skrivefeil, som vitner om meget lav intelligens. Hvilket utsagnet ditt også ytterligere underbygger. Å påstå at noen som ikke skriver 100% korrekt har meget lav intelligens lover ikke særlig bra. Og vi trenger vel ikke engang nevne hva dine utsagn i denne tråden underbygger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå