fxwz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fimm meg en k700 idag, så lurer jeg litt på det der med batterikapasiteten, bør jeg oppgradere firmware eller er den oppgradert? bestilte fra komplett! Ellers er det noen som vet av sider hvor jeg kan skaffe noe stuff til den? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du sjekker enkelt og greit selv hvilken programvare du har selv. Den aller nyeste programvaren inneholder ikke noen forbedringer på batteriet, så vidt jeg veit. Og hvis den ikke har noen andre problemer, er det etter min mening liten vits i å oppdatere! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du sjekker enkelt og greit selv hvilken programvare du har selv. hvordan sjekker man det? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvordan sjekker man det? opp - ned - opp - ned - venstre - høyre - venstre - høyre - a - b -select - start ey, jk! sitter på skolen og har examens prosjekt. kjedelig ass. tenkte å stikke innom her og lage litt latter. vakke meninga og fornærme deg tendilenz Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du sjekker enkelt og greit selv hvilken programvare du har selv. hvordan sjekker man det? Trykk >*<<*<* så går du på Serviceinfo og Programvareinfo. Der står det øverst. Edit: > = høyre og < = venstre, på navigasjonstasten Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 opp - ned - opp - ned - venstre - høyre - venstre - høyre - a - b -select - start feil. opp - opp - ned - ned - venstre - høyre - venste - høyre - b - a - select - start Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kan "Mobilfixern" i Oslo hjelpe med å oppdatere fw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå