Gå til innhold

amsn åpner vinduer ustoppelig

ways

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, om nokon startar ein samtale med deg (ved å opne eit vindauge) vil oppfattar aMSN det og eit vindauge sprett opp. MSN Messenger gir jo eigentleg svært lite informasjon av det som faktisk eksisterar. Ein kan skru av funksjonane i instillingane for programmet.

Sjølv likar eg funksjonen veldig godt då eg kan sjå om folk gjer det, så sei det til dei etterpå, og då skjønar dei ikkje korleis eg kunne sjå det :) L33t h4xx0r

Ein kan også sjå om nokon lukkar vindauget i aMSN. BTW kan ein sjå alt dette i både aMSN, Kopete og GAIM.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar
Jepp, om nokon startar ein samtale med deg (ved å opne eit vindauge) vil oppfattar aMSN det og eit vindauge sprett opp. MSN Messenger gir jo eigentleg svært lite informasjon av det som faktisk eksisterar. Ein kan skru av funksjonane i instillingane for programmet.

Sjølv likar eg funksjonen veldig godt då eg kan sjå om folk gjer det, så sei det til dei etterpå, og då skjønar dei ikkje korleis eg kunne sjå det :) L33t h4xx0r

Ein kan også sjå om nokon lukkar vindauget i aMSN. BTW kan ein sjå alt dette i både aMSN, Kopete og GAIM.

Haha :!:

Sånn satte jeg når jeg brukte Kopete (i "gamle" dager).

Ingen skjønte dritten av at jeg visste når de startet samtale med meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...