Gå til innhold

Trenger $100.000 til et oppdrag i GTA3?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med siste oppdraget i Portland, og trenger $100.000, har rundt 30.000, blir lei av og kjøre taxi, er det noen andre lure måter og skaffe penger?

Nede på kaien tar de imot biler som de smugler ut, men de vil ikke ha de bilene jeg kommer med, er det noen penger og tjene der?

Jeg vil ikke jukse, så jeg tenkte og skaffe de pengene på ærlig vis.

Noen tips?

Torben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker dette oppdraget, jeg hadde også 300k når jeg kom hit. Det er forresten ikke siste oppdraget. Har du gjort oppdrag for han derre bilmekanikeren? Ved siden av garasjen hans, over veien, er det en telefon som ringer om dagen, der skal det være no pæng å høste.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 14:58, tness skrev:

er det noen andre lure måter og skaffe penger?

Brannbil! jeg krusa rundt å slokka ca. 15 branner, og tjente nesten 50 000$. veldig enkelt.

lytt etter tlf. som ringer. oppdrag der også.

Quote:

Nede på kaien tar de imot biler som de smugler ut, men de vil ikke ha de bilene jeg kommer med, er det noen penger og tjene der?

Hvor er det?

Quote:

..så jeg tenkte og skaffe de pengene på ærlig vis.

heh.. fint. ærlig vis, er det drap og tyveri?

btw fett spill :razz:

Lenke til kommentar

på kaien der du leverer biler er det bare politibiler, FBIbiler, sykebiler og slike de tar imot. kaien er der med BUSSstasjonen (nede med havet er sikkert litt logisk!! :smile: ). når du har gjort 100 eller noe sånt oppdrag med TAXI får du en ny en.

jeg har rundet spillet på PS2 og nesten ferdig på pc. er det noe dere lurer på så si ifra. :smile:

Lenke til kommentar

Du kan ikke levere biler på samme måte som du kan i GTA og GTA2. Det er to garasjer som tar i mot biler etter en liste. Den ene garasjen er på kaia i Portland og den andre er like ved demningen i Shoreside Vale. På utsiden av garasjen står det en liste over hvilken av disse bilene de vil ha. Du får en liten pengesum pr bil(1500 tror jeg, og du kan kun levere en bil én gang) og når du er ferdig med listen kan du velge fritt blandt de bilene du har levert til garasjen.

Pakkene gir deg ett våpen ved skjulestedet ditt(gjelder alle skjulestedene). Flere pakker = bedre våpen!

Har vel egentlig bare et par "offroad missions" igjen før jeg er ferdig med alle missions i spillet :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 21:24, Hittman skrev:

Du kan ikke levere biler på samme måte som du kan i GTA og GTA2. Det er to garasjer som tar i mot biler etter en liste. Den ene garasjen er på kaia i Portland og den andre er like ved demningen i Shoreside Vale. På utsiden av garasjen står det en liste over hvilken av disse bilene de vil ha. Du får en liten pengesum pr bil(1500 tror jeg, og du kan kun levere en bil én gang) og når du er ferdig med listen kan du velge fritt blandt de bilene du har levert til garasjen.

Pakkene gir deg ett våpen ved skjulestedet ditt(gjelder alle skjulestedene). Flere pakker = bedre våpen!

Har vel egentlig bare et par "offroad missions" igjen før jeg er ferdig med alle missions i spillet
:)

Endelig kom det. Jeg begynte å lure på om ingen skulle røpe den lille hemmligheten snart!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den beste måten å samle cash på er å rappe en brannbil... Slokte 108 branner i Portland, men så tok jeg en horribel snarvei og bilen velta :sad:

Hadde 6-7 minutter på meg, så det var ikke akkurat nødvendig...

Har nesten 4 millioner cash nå ca halveis på Staunton Island, og omtrent 3 millioner har jeg tjent på Firetruck missions. Summen øker med 250 for hver brann tror jeg det var, så etter hvert blir det MYE penger av det... :smile:

Kverk 20 stk med politibil på hver øy og du får 2 police bribes. Uten de hadde jeg aldri overlevd (har 4 i hideout nå :wink: )

Lenke til kommentar

På veggen utenfor der man leverer biler så henger det en lapp der bilene de vil ha er skrevet på. Tjener no gryn der ja..

Hvorfor skal man samle "hidden packages" ?

Fordi når du har samlet alle hidden packages, gjort alle insane stunts, alle oppdragene etc. Så skal du komme til en helt ny by... (da mener jeg ikke noen av de tre deløyene men en helt ny by)

Lenke til kommentar

Quote:

Fordi når du har samlet alle hidden packages, gjort alle insane stunts, alle oppdragene etc. Så skal du komme til en helt ny by... (da mener jeg ikke noen av de tre deløyene men en helt ny by)

Noen som har kommet til den hemmelige øya da?

Quote:

Den 2002-06-14 14:29, Skrelle skrev:

...jeg har rundet spillet på PS2 og nesten ferdig på pc. er det noe dere lurer på så si ifra. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: bhsand på 2002-06-28 18:14 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...