jac Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vurderer å kjøpe en D500. Lurer på om den automatisk starter med stor bokstav etter punktum? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei, den gjør dessverre ikke det Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skjønner egentlig ikke hvorfor alle klager på det? er vel det samme om det starter med stor eller liten bokstav.. folk er vel ikke så nøye på skrivinga.. eller?!?!?!? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja... Selv synes jeg det er en liten irriterende småfeil fra samsung sin side. Det er jo ikke farlig, men den lille feilen burde ikke vært der Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 sånt gjør meg ingen ting..jeg har ikke hatt noen samsung ennå, men skal kjøpe D500 så snart den kommer i sølv..og jeg kan ikke se at dette kommer til å bli noe problem for meg, for jeg driter egentlig fullt i det Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, det er ikke noe problem. Men allikevel så bør en telefon til 4000,- etter min mening kunne automatisk skrive stor bokstav etter punktum. Men dette er vel også kanskje noe som kan rettes opp i en FW oppgradering Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 dette er noe som samsung aldri har greid/villet ha fikset. Ta f.eks Samsung e700, e710, e800. Alle de har samme "feilen". Aldri vært fikset i noen fw meg bekjent. Så om de lager en firmware til d500 som har stor bokstav etter punktum ser jeg her tvilsomt på... Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er jo bare ett trykk på * så blir neste bokstav stor, men må si meg enig at dette skulle har vært automatisk. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Leste et sted at de ikke hadde tenk over dette pga. at det er helt anderledes i korea og østen hvor de bruker symboler istedet for bokstaver. Jeg synes nå de har hatt god nok tid til å få fikset dette, for mange har klagd over dette i flere år nå på samsung telefoner. Var nå en unskyldning jeg har lest på nett, vet ikke helt om den stemmer. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå