bleidd Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg har en pakke med Windows XP Home (norsk) som jeg fikk med en Telenor ADSL-pakke for lenge siden. Den fungerer slik at jeg må bruke en original Windows 98-CD som bekreftelse under installeringen. So far so good. Nå må den maskinen formatteres. MÅ jeg bruke samme CD'en for å installere med lisensen som fulgte med? Tar så lang tid med oppdateringer... Jeg har også en rimelig ny Windows XP Home (norsk), ikke oppgradering, med en annen lisens. Denne har SP2 innebygd. Kan jeg bruke den nyeste CD'en med den gamle lisensen så jeg slipper så mange oppdateringer etterpå? (Den gamle lisensen blir "formattert bort" og blir altså ledig.) Hadde vært kjekt å slippe all den oppdateringen etter installasjon ja EDIT: dårlig topic EDIT 2: hadde jeg rotet meg inn i programmering eller noe nå da..? Endret 17. januar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Flyttes til Programvare > Windows Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det bør gå å bruke den nye CDen. Det har i alle fall funket for meg. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Takk for svar, godt å høre! Kravet er altså at det er samme OS (XP Home norsk), og det spiller ingen rolle om CD'en er nyere og inneholder flere oppdateringer. For å oppsummere for nye lesere Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det bør gå ja. Fungerte for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå