slimboy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Gutta i Sandefjord fikk min SN85G4 i retur pga PSU ble for varm. De testet den med kjip hardware, dvs R9200 i stedet for R9800 som sitter i, med mindre CPU, og konkluderte med at PSU var ok med en temperatur på 75 grader. Jeg synes dette er litt i overkant, da jeg vet at PSU kommer til å tippe 90 grader når jeg får satt delene på plass igjen, må jeg finne meg i dette. Kan de seriøst si at 75 grader, ja det er akseptabelt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Flyttes fra Webshop- og butikkdiskusjoner til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 85 grader er oppgitt som maks tempratur på kondensatorene på min PSU og antagelig er det noe sånt på din å, så med 75 grader bør du være innenfor, men ideel tempratur er atskillig lavere skulle jeg tro. Derimot hvis tempraturen i PSUn din stiger til 90 grader lever nok ikke kondensatorene lenge. Men det er jo klart det blir varmt inni en shuttle PSU er det klart det blir litt varme, dem er jo knøttsmå! Hva med å sende en mail til "gutta" å spørre om de kan teste den igjen med tilsvarede hw som du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå