Arebrot Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisann.. Har et stort problem med outlook'en min.. Den nekter fullstendig å sende e-post, den vil bare motta. Jeg har sjekket alt oppsett både på PC og mailserver, og det er rett. E-post kontoen er testet på andre maskiner (men ikke på mitt nettverk) og den fungerer det. Feilmeldingen jeg får opp er : ""Oppgaven mail.repine.org - Sende rapporterte feilen (0x80042109): Outlook kan ikke koble til serveren for utgående e-post (SMTP). Hvis du får denne meldingen flere ganger, kontakter du serveradministratoren eller Internett-leverandøren (ISP)."" ER det noen som har dette dette før, og vet hva problemet er? Send gjerne en PM vist du har et svar, eller en e-post på [email protected]. Mvh Årebrot Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Flyttes til Programvare > Programvare Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 De andre PC'ene du har testet på, er de koblet opp mot samme ISP? Enkelte ISP'er tillater ikke at du bruker andre's SMTP servere, slik at utgående post (SMTP) må gå via din ISP mens henting av inngående (POP3) ikke er noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå