Gå til innhold

I noen spill så flimrer skjermen?!

AvIOn

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har ett lite problem i enkelte spill. Vampires The Masqurade og Settlers Heritage Of kings-demoen.

Problem:

Jeg starter spillet fra windows xp, spillet starter, men det virker som om skjermen min ikke drar inn noe informasjon fra skjermkortet... Skjermen står bare å blinker. Musikken går i bakgrunnen, men får ikke opp spillet på skjermen.

Hardware:

DFi Lanparty UT nf3 250gb

amd 64 3400+ Mobile

HIS exalibur x800 pro med 4,12 - driverne

17" Philips LCD

Alle andre spill funker greit, og jeg har prøvd med andre drivere. Så nå begynner jeg å bli frustrert...

Please? Fix my computer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde et lignende problem. Skjermen ble svart i noen sekunder (noen ganger opptil et minutt). Fant ut at problemet var dårlig kontakt, så jeg tok fra hverandre ram og grafikkortet og satt det sammen igjen. Etter det funka det.

Men hvis det er dårlig kontakt... hvorfor skjer det ikke i alle spill og randomly i windows da? og hvor mener du at det er dårlig kontakt? skjermkort<->agp-slot ?

Lenke til kommentar

Det er jeg ikke sikker på. Bare var sånn. Hos meg klikka det da jeg spilte cs source, men det kan også ha vært skjermkortet. Men da syns jeg det er rart at det fiksa seg etter at jeg tok ut skjerkortet og putta det inn i igjen. Hos meg må det ha vært dårlig kobtakt i agp porten eller på ram sokkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...