Gå til innhold

Hvor mye koster det med WoW i måneden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du at teamet faktisk har et eget forum hvor man kan komme med mange ideer til spillet, og at utrolig mange av disse blir virkelighet?

Der ser man hva man får for pengene.....

De har da et forum.

Jeg snakker faktisk om dette forumet.

Aha... leste posten din litt feil. Trodde du spurte om det VAR et forum der man kunne gjøre slikt... my bad...

Lenke til kommentar
Hvis folk ikke har råd til 100kr i måneden, så kan de gå å legge seg. :|

Altså, hvis du er så imot å betale, kan du jo spille guild wars.

 

Fyf.. tipper det er en stoooor mengde folk som aldri har prøvd MMOs før som kommer til WoW.

 

Du får det du betaler for.

Jeg har aldri spilt MMO før, men jeg prøvde WoW med en venn, og det var imponerende....og lett å bli kjent med mange folk også. Så 100 i måneden bør jeg vel greie å sette av.....

Lenke til kommentar

Som sikkert noen har sagt her så er jo det ganske billig for WoW egentli...

 

Kan tenke meg att det finnes flere her som drikker cola eller f.eks røyker?

 

vist da WoW hadde kostet 120,- per mnd, så kjøp 10 mindre cola flasker i mnd. Eller røyk 1 mindre sigarett hver dag?!

 

Dette kommer jo helt ann på hvor mye dere drikker/røyker, men jeg som drikker ca 2 liter cola hver dag å røyker 30+ om dagen. (Gjør ett forsøk på å slutte me røyk no da:P holdt meg i en heil dag:):p) så er det lite problem å få til å betale WoW.

 

Alkohol da? 120 ,-. er jo 2 halvlitere det.. Hører stadig klager på att wow burde være gratis, men det er jo ganske umulig. Det å samenligne dette spillet med f.eks. WCIII Blir feil det å, pga dette er jo slik bare online spill, å serverne å stabben som passer på skal jo ha lønn de å..

 

Jeg er ny i MMORPG eller ka det hette jeg å, men erger meg lite over å måtte betale.

 

Liten innrømmelse: Første gang jeg hørte om slike spill så stusset jeg i noen minutter på hvorfor betale per mnd. Men etter 2 timer med WoW så var jeg hekta:P

Lenke til kommentar
Noen andre gratis MMORPG-er?

Et veldig kult gratis MMORPG spill på nett er Runescape :thumbup: , men som du kanskje blir lei av etter 1 års spilling...

Det er også mulighet for å betale for å få tilgang til en større verden, flere våpen etc., om du ønsker det. :innocent:

Holdt du virkelig ut et helt år?

 

For meg var det nok med noen timer....alt for lite og gjøre.

 

Jeg testet Anarchy Online....og det var dårlig det (eller så er det bare WoW som er så sinsykt bra).....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...