Gå til innhold

Hvor mye koster det med WoW i måneden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 month: $14.99

3 months: $41.97 ($13.99 per month) *

6 months: $77.94 ($12.99 per month) *

60-day Prepaid Time Cards (click here for more information on Prepaid Time Cards)

* Please note that the 3-month and 6-month subscriptions must be paid in full at the beginning of the billing cycle

Hvor fant du prisene?

 

Vil det koste det samme i Norge?

Lenke til kommentar

Det er prisene som står på listen der, ja. Selvsagt vil kursen endre seg fra dag til dag, og det vil være noen øre forandring i prisen alt etter som hvilken dag du bestiller.

 

edit: Prisen vi kommer til å betale her i Norge vil mest sannsynlig regnes ut fra € slik som aleksanderrr skrev, men at de kommer til å bli mange kronene forskjellig fra $ har jeg vanskelig for å tro.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Du kommer til å betale oppimot nøyaktig den samme prisen som dem som betaler i $, sett at vi får oppgit pris i €. Kanskje et par kroner i forskjell, men det er så lite at det ikke er verdt å ofre en tanke.

 

EDIT: Prisene er hentet fra spillets hjemmeside.

 

EDIT2: Man får nok ikke kjøpe pre-paid cards... mulig det er US only, kan verken avkrefte eller bekrefte dette.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Det er prisene som står på listen der, ja. Selvsagt vil kursen endre seg fra dag til dag, og det vil være noen øre forandring i prisen alt etter som hvilken dag du bestiller.

 

edit: Prisen vi kommer til å betale her i Norge vil mest sannsynlig regnes ut fra € slik som aleksanderrr skrev, men at de kommer til å bli mange kronene forskjellig fra $ har jeg vanskelig for å tro.

Har hørt rykter om priser på 10€. Det rimer mer når man tenker på at det da vil koste ca 80 i måneden, altså omkring 15$.

Lenke til kommentar
jeg synes 80 kroner i månenden høres veldig billig ut, men hvis det er slik så er det jo bare bra for oss :)

Billig? Det er jo tross alt ca 2,50-3 kroner per dag. eller ca 1000 kroner i året. Det burde ha vært gratis.

Hvis vi skulle hatt det gratis måtte vi klart oss uten alle de små (og store) oppdateringene de slipper, og da vil jeg heller betale litt penger hver mnd for å ha et spill som fungerer, og som vil være spillbart i årene som kommer.

 

Du er ny med MMORPGs du?

Lenke til kommentar
jeg synes 80 kroner i månenden høres veldig billig ut, men hvis det er slik så er det jo bare bra for oss :)

Billig? Det er jo tross alt ca 2,50-3 kroner per dag. eller ca 1000 kroner i året. Det burde ha vært gratis.

Hvis vi skulle hatt det gratis måtte vi klart oss uten alle de små (og store) oppdateringene de slipper, og da vil jeg heller betale litt penger hver mnd for å ha et spill som fungerer, og som vil være spillbart i årene som kommer.

 

Du er ny med MMORPGs du?

Jeg er det, men jeg vet at de koster penger....

 

Men jeg hørte at det snart vil komme et som ikke koster penger i måneden, men fortsatt oppdateres.....

 

Husker ikke hvem som skulle lage det, men det var noen kjente spill-folk....

Lenke til kommentar

du tenker kanskej på guild wars?

 

Uansett, jeg har ingenting imot å betale for å spille MMORPGS.

 

tror det var snakk om 7£ i mnd. i england iallefall...det er en kinobillett...altså ingenting...

 

2,5-3kr per dag? normal norsk ungdom bruker vel 10x mer enn det på sms hver dag :p

Lenke til kommentar

Siden folk tydligvis ikke kan bruk søkefunksjonen eller finne informasjon selv.

 

Vi bor ikke i USA og betaler ikke i dollar, vi kommer nok til å betale i euro, se: http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml

 

 

After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost €12.99* per month (£8.99 in the UK), the three-month plan will cost €11.99 per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan will cost €10.99 per month (£7.69 in the UK).

Lenke til kommentar

Med dagens kurs blir dette:

 

1 måned: 106.0113 NOK (16.9648 USD)

 

3 måneder: 97.8503 NOK pr. måned (15.6588 USD)

 

6 måneder: 89.6893 NOK pr. måned (14.3528 USD)

 

Dyrere for oss europeere... figures...

 

EDIT: Mulig Aftenbladets valutakalkulator og jeg har gjort noe feil... legger meg i så fall langflat...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...