Rubba Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hei, etter at jeg her om dagen la inn noen updates til Windows XP Pro, og la inn SP2, så får jeg en "Application Error", hver gang jeg klikker på "My Computer", "My Documents", "Control Panel" jeg får heller ikke opp iexplorer Er det noen som kan hjelpe meg ? På forhånd Tusen Takk ! Med vennlig hilsen Ruben Vedlegg: Application Error.jpg Emnetittel endret. "Application Error ! Hjelp meg !" er ikke en beskrivende emnetittel, samt et brudd på tre-ords-regelen da ting som "HJELP!", "Hjelp meg!" ikke skal være en direkte del av en emnetittel. Les hva nettiketten sier om riktig bruk av emnetittelen. PoleCat Endret 17. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det er nok på tide med en reinstallasjon av xp... det må uansett gjøres MINST en gang i halvåret, så det er bare å få det unnagjort. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det må uansett gjøres MINST en gang i halvåret, så det er bare å få det unnagjort. Ehm, javel... Man hører mye rart her på forumet! Lenke til kommentar
Rubba Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe, er det ingen andre utveier ? Sikker på at det ikke er mulig å reparere det via XP cd ? Men jeg skjønner det ikke helt, jeg har selv valgt å ikke legge inn SP2 før igår, men så skjer dette. Og SP2 skal liksom være så bra ? tssss... Takk for svarene ! Med vennlig hilsen Ruben Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det må uansett gjøres MINST en gang i halvåret, så det er bare å få det unnagjort. Ehm, javel... Man hører mye rart her på forumet! Faktisk, aldri i mine levedager har jeg opplevd en win-maskin som ikke har masse alvorlige problemer etter et halvt år. Ok, det finnes kanskje folk som ikke opplever dette, men da er de virkelig heldige;) er ihvertfall min mening. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja, du kan jo prøve å installere Windows på nytt, men en gang i halvåret? Nope. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva mener du da? Mer eller mindre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hva mener du da? Mer eller mindre? Fortjener dette en plass i "Gullkorn"-kategorien eller? Kjære deg. Det er absolutt ikke nødvendig å installere Windows på nytt minst en gang i halvåret! Hvis du virkelig gjør det vil jeg anbefalle deg å lese guiden min om generell sikkerhet, ettersom jeg regner med at du installerer Windows på nytt pga. virus eller spyware/adware. Endret 17. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Rubba Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) det er nok på tide med en reinstallasjon av xp... det må uansett gjøres MINST en gang i halvåret, så det er bare å få det unnagjort. Altså det er ikke nødvendig med reinnstall så lenge det ikke viser seg å være noe feil/problemer med windows. Har man de rette antivirus/firewall så holder det masse av "dritten" ute Endret 17. januar 2005 av Rubba Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva mener du da? Mer eller mindre? Fortjener dette en plass i "Gullkorn"-kategorien eller? Kjære deg. Det er absolutt ikke nødvendig å installere Windows på nytt minst en gang i halvåret! Hvis du virkelig gjør det vil jeg anbefalle deg å lese guiden min om generell sikkerhet, ettersom jeg regner med at du installerer Windows på nytt pga. virus eller spyware/adware. sorry dude, jeg bruker ikke windows, men slackware og mac os x.. Men har brukt windows noen år, og har aldri hatt windows i mer enn seks måneder, og det har ingen jeg kjenner heller. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å innstallere SP2 når du har masse programmer osv på pc vil data somregel krasje. Annbefales ikke å innstalere SP2 med mye på pc. Annbefaler det kunn rett etter ny formatering. Hadde samme problem. Det som skjedde hos meg, masse drivere sluttet å funke, masse programmer klikka, og mye mer dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå