Skurk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har nettopp kjøpt meg en Nokia 6230 (litt før jul) og synes batteriet er udugeli.. varer bare et par dager uten å bruke'n noe særlig. Er det noe galt eller er alle sånn? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ingen som har Nokia 6230 som kan sammenligne batteriets levetid? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det du kan gjøre her er å søke..... finnes ihvertfall 2 tråder angående dette.... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Høres litt rart ut det ja. Min funker 3-5 dager uten problemer og da tar jeg et par korte samtaler, sender et par sms hver dag, hører på radio 40min hver dag + litt mp3-spilling! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Min 6230 gjør stort sett tjeneste som vekkeklokke for tida. Når den bare ligger uten å bli brukt varer batteriet i 4-5 dager.. Lenke til kommentar
stigh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har en N6820, som er rimelig identisk med N6230 inni. Begge har et 850 mAh batteri. Min er helt ny, jeg har bare ladet den 3 ganger hittil. Første gang varte batteriet 3 dager. Nå varer den nesten 5 dager med moderat bruk. Jeg følgte anbefalingene og ladet batteriet helt ut til den slo seg av før jeg ladet på nytt. Det hjalp. Men - batteriet på nye mobiler er utrolig dårlig! Jeg byttet fra en N6310i, og den gav nesten 2 uker batterilevetid med moderat bruk. Venter i spenning på 'litt' mindre funksjoner og realistisk batteri for en MOBILtelefon... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har en N6820, som er rimelig identisk med N6230 inni. Begge har et 850 mAh batteri. Min er helt ny, jeg har bare ladet den 3 ganger hittil. Første gang varte batteriet 3 dager. Nå varer den nesten 5 dager med moderat bruk. Jeg følgte anbefalingene og ladet batteriet helt ut til den slo seg av før jeg ladet på nytt. Det hjalp.Men - batteriet på nye mobiler er utrolig dårlig! Jeg byttet fra en N6310i, og den gav nesten 2 uker batterilevetid med moderat bruk. Venter i spenning på 'litt' mindre funksjoner og realistisk batteri for en MOBILtelefon... er det ikke slik at telefonene er kraftigere nå, mens batteriteknologien er den samme -> følgelig dårligere batterilevetid? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ja det er slutt på den tida da man kunne bruke en 6110 i nesten to uker med maraton-batteriet for å si det sånn. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Bump er no-no her. Ser derfor gjerne at du leser retningslinjene. Uansett så har denne diskusjonen blitt tatt opp mange ganger, søk og du vil få tilnærmet samme svar, tilogmed litt raskere Morsom side om batterier om du ønsker å lese deg grønn Stenges Endret 3. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg