Gå til innhold

Nokia 6230, batteri levetid?

Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en N6820, som er rimelig identisk med N6230 inni. Begge har et 850 mAh batteri. Min er helt ny, jeg har bare ladet den 3 ganger hittil. Første gang varte batteriet 3 dager. Nå varer den nesten 5 dager med moderat bruk. Jeg følgte anbefalingene og ladet batteriet helt ut til den slo seg av før jeg ladet på nytt. Det hjalp.

Men - batteriet på nye mobiler er utrolig dårlig!

Jeg byttet fra en N6310i, og den gav nesten 2 uker batterilevetid med moderat bruk.

Venter i spenning på 'litt' mindre funksjoner og realistisk batteri for en MOBILtelefon...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har en N6820, som er rimelig identisk med N6230 inni. Begge har et 850 mAh batteri. Min er helt ny, jeg har bare ladet den 3 ganger hittil. Første gang varte batteriet 3 dager. Nå varer den nesten 5 dager med moderat bruk. Jeg følgte anbefalingene og ladet batteriet helt ut til den slo seg av før jeg ladet på nytt. Det hjalp.

Men - batteriet på nye mobiler er utrolig dårlig!

Jeg byttet fra en N6310i, og den gav nesten 2 uker batterilevetid med moderat bruk.

Venter i spenning på 'litt' mindre funksjoner og realistisk batteri for en MOBILtelefon...

er det ikke slik at telefonene er kraftigere nå, mens batteriteknologien er den samme -> følgelig dårligere batterilevetid?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...