Gå til innhold

Samsung D500 fantastisk eller ikkje?

a_l

Anbefalte innlegg

Når du har betalt 5000 kr. for en mobil er å ringe noe av det minste man forventer! Dette virker som en hastverks telefon. Samsung må ikke slippe den før de har laget en firmware som virker 100% i alle nettverk.

På min 6630 er det null problemer. Og med den første firmwaren. Bra av Nokia at de iallefall slipper en firmware som virker.

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom jeg skal kvitte meg med D500, er det for å få en telefon med bedre kalender, bedre synkemuligheter, bedre utvalg av toner for alarm, vibrasjon sammen med alarm, og slippe de forb****de kvitteringstonene.

Jeg liker heller ikke at dersom man skal slette noe, må man begynne på toppen av lista for hver ting man har slettet. F.eks dersom man skal slette bilde nr 25 og så skal slette nr 26, sletter man nr 25, og så må man begynne å bla fra bilde 1 igjen.

Jeg kommer til å savne skjermen, lyden, minnet, den brukervennlige måten å sende elementer på, e-postleseren og det gode kameraet.

Uansett har Samsung fortatt et kvantesprang fra modeller som f.eks E700 og E800.

Har ikke hatt noe SW-problemer (ennå). Har SW versjon datert medio januar.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...