Kridal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Denne "begrenset tjenesten" feilen... Vil den være fikset på de telefonene som vil komme til norge etter hvert?? Eller må det bli fikset selv med en firmware-oppgradering..? (hvis det går da) Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hmm ja begrenset tjeneste skitet kom tilbake igjen. Men har ikke vært plagsomt enda. Dette er dog ikke et problem med kun D500.. Mange E700 og andre samsung modeller gjør også dette i tid og stund. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er alle d500 slik? jeg har chess-abb, vil det si at jeg garantert kommer til å slite med samme problem? Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg var og så på D500 på spaceworld, og kan si at at jeg ble overrasket over designet, men syns kanskje Samsung skulle ha valgt noe annet materiale å produsere den med? Ellers synes jeg kameraet heller ikke er allverdens for å være 1,3 megapixler. Så min mening er at jeg ville ha holdt meg til Sony ERicsson k700i. T-mac1. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Ellers synes jeg kameraet heller ikke er allverdens for å være 1,3 megapixler. Du (og flere) må huske på at det er brikken som er på 1,3 MP. Men det betyr ikke automatisk at dette er likeverdig med et 1,3 MP. digitalkamera. Dette fordi det er andre forskjeller, i fotofunksjoner, fokus, zoom, fargegjengivelse o.l. ... Ja, i det hele tatt ting som har svært mye å si for sluttresultatet, og det er klart at mobilkameraer vil ligge en del under digitalkameraer når det kommer til kvalitet en god stund fremover. Det er nok her mobilkameraene har sitt største forbedringspunkt... -Remerser. Endret 22. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er alt i alt veldig godt fornøyd med min D500... Meen er fortsatt endel småting som irriterer meg! Største er jo seff begrenset feilen. Ellers er det ikke automatisk stor bokstav etter punktum, ikke mulighet til å endre et skrevet ord, ikke mulig å bla bakover på ord du har skrevet, altså det forrige ordet den foreslår. Har heller ikke funnet noen mulighet til vibrering sammen med ringetone, annet enn de som har det allerede. Er også ganske irriterende at du ikke bare kan klappe sammen telefonen når du har sendt en melding, man må vente på at den skal bli sendt ferdig, ellers så blir den ikke sendt og lagt i utkast. Er også utrolig teit at den ordner kontaktlisten etter etternavn, uten mulighet til å bruke fornavn. Gjør forsåvidt ikke så mye hvis du legger alle navn og nr manuelt, men hvis du importerer fra feks outlook er det ganske kjipt... Mye navn på mobil Det går heller ikke ann å kopiere alle nr. fra telefon til sim, kun fra sim til mobil. Alle nr. som ligger på sim blir også vist sammen med de som er på telefonen...Dersom du har alle på sim, blir det dobbelt opp i visningen. Hvis du tar av tastelåsen når telefonen er "lukket", må du åpne og lukke den for å få på tastelåsen. I kalendervisningen så står 1. og 2. januar som uke 1 og 3.-9. som uke 2...Ihvertfall i norge starter uke 1 den 3. noe som gjør alle kalenderukene feil (ihvertfall i mitt hode). Konverteringsfunksjonen er jo i utgangspunktet veldig bra, men valuta blir ganske horribelt å konvertere når du hverken kan innvirke på kursen eller se hva den er. Alt dette er jo småting som burde være enkelt å fikse i en firmware update! Er jo hovedsaklig veldig godt fornøyd med telefonen, så det er teit at sånne småting må irritere! Håper folk kan korrigere meg hvis jeg har skrevet noe som ikke stemmer eller har blitt fikset på i nyere Fw enn jeg har (D500XBDL4) Noen som har noe tro på at det kan gå ann å sende en e-mail til samsung og be pent om at de må ordne disse tingene? Hallvard Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hos meg så kan jeg lukke mobilen og meldingen sender fortsatt. Det er jo automatisk tastlås når den er i lukket modus, så du trenger ikke å lukke den opp og igjen for å få den på. Jeg er også et av ofrene når det gjeller begr. tjeneste Der jeg kjøpte mobilen (expert), så hadde de fått besøk av en fra Samsung. Han la en e700 på bakken så skulle en som jobbet på expert komme bort og trø så hardt han kunne på mobilen med skjermen opp . Han sa at den funket helt fint og ingen skade gjort. Om det var et salgs triks eller sannhet, så blir neste telefon en Samsung Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hos meg så kan jeg lukke mobilen og meldingen sender fortsatt. Hvilken firmware utgave har du? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg vet ikke Hvordan finner man ut det? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg kjøpte den for 3 dager siden, så det kan jo være en ny Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Se denne for d500 firmware: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=372513&hl= Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 H/W version: MP 2.800 S/W version: D500xbdl4 20:13:48 Hvilken har dere? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har det samme som Hefla Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) H/W version MP 3.200 S/w version D500XBEA7 01:39:51 god mobil, ingen problemer så langt, krystallklar lyd fra høyttaleren og folk hører meg godt. T9 har enkelte dialekt ord inne allerede. Endret 4. februar 2005 av nord Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvilken dato er firmware'n din datert? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei.. Jeg har den samme som dere andre. den som kom ut 11.dec Er det mulig med datakabel og flashe sin egen telefon, eller må jeg sende inn og vente i 1-2 uker? Er så jevla kjedelig! Hva gjør dere andre? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg leverte min telefon til Elkjøp idag... De sa jeg skulle få litt pri. siden det var en såpass ny telefon... Kan fortelle når jeg får den tilbake. Hvis du bor i Osloområdet og vil ha det fikset raskt går det jo ann å høre med gamle EMTS (husker ikke hva det heter nå), før så ordnet ihvertfall de det på en dag... Hallvard Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Annbefaler heller en Mitsubishi M800 eller M900, M800 har 1.3 mp og M900 har 2 mp! Prisen for M800 er 2700, og M900 er på ca 3500 (Hong Kong) Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvilken dato er firmware'n din datert? 16. januar Lenke til kommentar
Stormen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Faen i helvette, jeg hater min D500!! Jeg har elsket den helt frem til akkurat nå. Virkelig ELSKET den. Men så: Jeg sitter på jobb, og kjenner at det begynner å rumle i magen. Så jeg tenker: "Ah, bra! 30 min til Peppes Pizza stenger. Jeg ringer og bestiller mat". Men neida; det vil ikke min mobil. Nå har den låst seg totalt til "Begrenset tjeneste" - som jeg hittil bare trodde var en eller annen liten tulle-feilmelding. Når jeg så søkte på Google, ser jeg jo at det er haugevis av folk med samme problemet som meg - og det med en mobil til 5000 kr! Det er så forbannet mye at jeg i hvert fall forventer å ha en mobil som fungerer 100%, og ikke har slike så skjemmende barnefeil. Resultatet? Jeg sitter med en mobil til 5000 kr som jeg ikke får ringt med, og må til og med jobbe videre på sulten mage. Fuck you Samsung. Fuck you good. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå