a_l Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei! Eg har berre eit spørsmål til alle dei som har samsung D500.. er dåke fornøyd??eller var den ikkje verd over 4000 kr.. Er litt i tvil og eg skal kjøpe den eller ikkje... Lenke til kommentar
Sprite99 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg hadde nok ventet litt til de fikk en nyere firmware. Greit nok med enkelte skrivefeil og litt klønete funksjonalitet på visse områder, men den værste feilen er at den går i "Begrenset modus" jevnlig (selv om signalstyrken er maks). Ser det er andre med (bare med?) Telenor som også har det problemet. Det er greit om du bare ringer ut, men er du avhengig at andre ringer deg så virker det helt hipp som happ om de får opptatt eller ikke når telefonen plutselig bestemmer seg for å være "Begrenset". Å låse telefonen fast til Telenor-nettverket eller å fjerne all viderekobling hjelper ikke heller. Begynner å bli skikkelig irriterende. Jeg kommer til å returnere den om det ikke kommer en fiks ganske snart.. Lenke til kommentar
heioghopp Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Du får ringt ut og sendt sms og motta sms og telefoner forde om det står brgrenset tjeneste. plager ikke meg har ikke hatt noe problemmed å motta eller sende for de om det står begrenest tilgang Anbefalles på det sterkeste har aldri hatt Samsung før, kommer til å kjøpe en Samsung neste gang også Lenke til kommentar
Sprite99 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg får meldinger når den står i begrenset, ja, men ofte ikke inngående samtaler. Ved å ringe ut oppheves den begrensede modusen, og den fungerer helt fint igjen. Det er kanskje ikke all verdens problem, men ikke særlig moro når man har ventet på en viktig samtale og får beskjed senere at vedkommende bare fikk opptattsignal på tross at telefonen ikke ble brukt. Foruten det er jeg enig i at telefonen absolutt er blant de bedre. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det noen som vet om Samsung er i gang med firmware oppgradereing på det som er nevt her?? Er det sikkert at det vil komme egentlig?? Syns dere det er en SLITSOM ting, eller bare et lite irritasjonsmomet? Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm...ja, skal visstnok gå an å få ny firmware allerede... Jeg hadde litt problem med "begrenset tilgang" i starten, men det forsvant bortimot når jeg skiftet til NetCom... Det hjalp også å gå inn på innstillinger og ta vekk viderekobling... Da forsvant "begrenset tilgang"! Er i hvert fall to uker siden jeg hadde slike problem! Lenke til kommentar
Sprite99 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm...ja, skal visstnok gå an å få ny firmware allerede... Ja, jeg ser det har kommet ut en oppdatering for det problemet med begrenset tjeneste, ihvertfall i Danmark. Får prøve å finne ut hvor de kan gjøre dette i Oslo. Software upgrade available in Denmark -------------------------------------------------------------------------------- I have just had my D500 updatet in a store in Copenhagen. The new version is: DEV = D500XBEA7 S/W = EG001.08 H/W = REV2.2 It fixes a problem in the calender,and a network problem (Begrænset tjeneste) Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Problemet skal være fikset i nyeste firmware, som skal være på plass i de telefonene vi har fått av Samsung Norge. Vi har ikke opplevd noen problemer med å bruke disse med våre Telenor-abonnement. Det er for øvrig venting på denne oppdateringen som har gjort at vi har måttet utsette testen av D500 til ut i denne uken. Har ikke telefonen foran meg, men levlex kan sikkert fortelle hvilken firmware-versjon som er i våre eksemplar. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er de andre tingene fikset også?? som skrivefeil i menyen osv... ? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Aner ikke, men vet ihvertfall at man får opp menyvalget "innsillinger" under telefoninnstillingene. Så helt feilfri er den nok ikke. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva med stor bokstav etter punktum? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ja, men jeg er fornøyd - tross alt. det ER den pheteste mobilen på markedet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Aner ikke, men vet ihvertfall at man får opp menyvalget "innsillinger" under telefoninnstillingene. Så helt feilfri er den nok ikke. Ikke på min.. Jeg går på "Innstillinger" nede til høyre, og kan velge "Telefoninnstillinger".. Men "begrenset tjeneste"-fanskapet har jeg.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva med stor bokstav etter punktum? Nei... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hmm... ser ut som det er en vedvarende trend dette her med firmware problemer på alle nye mobiler! SE k700 har det vært mange - kjedelig, de burde ikke sende mobil ut på markedet når det er slike åpenbare feil og mangler i softwaren! Kan i verste fall ødelegge rykte og få potensielle (meg bl.a.) kunder vekk fra merket.... Og slike klønete meny greier.... skal ha det perfekt jeg, kanskje meg som er litt vanskelig? Men har selv prøvd D500... og den mekanismen mann... den er jo helt erotisk deilig! DA snakker vi om opplevd kvalitet!!! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har den Begrenset Tjeneste feilen jeg også. Veldig ofte dessverre.. Er også den eneste feilen jeg har hatt. Den slår seg ikke av eller henger seg eller noe i den duren. Er faktisk veldig stabil, men den feilen irriterer meg mer og mer. Er det mulig å flashe dem selv eller må de sendes inn? Får dog mottat samtaler selvom det står begrenset tjeneste der. Har Telenor. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 En ting jeg lurer på.... bruker den mini usb til oppkobling mot pc'en? Eller har den vanlig port? Lenke til kommentar
Robo_Cop Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har et par spørsmål angående D-500 og jeg beklager på forhånd dersom disse spørsmålene er besvart i andre poster... 1) Har forstått det som at den leverer stereo mp3 gjennom handsfree/ørepluggene. Gjelder dette også for telefonens høyttaler(e)? 2) Er det mulig å overføre data (bilder og mp3) via blåtann eller må man ha en ekstra kabel til dette? Takk for svar! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Idag så kom den begrensede tjenesten såpass i kraft at jeg verken fikk ringt eller mottat samtaler eller sms. Men så gikk jeg inn på netverks innstillinger og endret båndvalg til Dualband 1800/1900 istedet for Triband som den står på default. Har ikke fått beskjed om Begrenset Tjeneste enda ihvertfall og alt fungerer som det skal. Triband er ubrukelig her til lands uansett Lenke til kommentar
Sprite99 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har brukt min på dual band i en måned nå men det hjelper ikke på Begrenset tjeneste det heller dessverre. Jeg har også lagt merke til at telefonen enkelte ganger ikke tar imot inngående samtaler også selv om den ikke står i Begrenset. Når samtalen kommer inn ringer telefonen i bare 0.2 sekunder før den bryter og det står bare Ubesvart på displayet. Vedkommende som ringer får da bare beskjed om at abonnenten er utilgjengelig. Søppeltelefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå