Locinho Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisann! Jeg lurer på om noen av dere har sett/brukt denne musa før? Microsoft Optical Mouse By Starck - Blue Lurer på følgende: - Antall knapper, 2? - Hvor stor er den ca? "For stor" til å bruke til bærbar? - Er den rask nok til spilling? Tenkte å kjøpe en powerbook, vil ha en som har litt av samme stilen På forhånd tusen takk for alle svar! Mvh Locinho Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg vet i allefall at de har 2 knapper + Scroll hjul (altås en knapp til mouse3) Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hei! Takk for svar! Først så jeg denne på applestore, og trodde først at det var med kun én knapp (som applemus), men så leste jeg at den het "Microsoft...." og tenkte den måtte ha 2 knapper. Takk for bekreftelsen! Locinho Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ser helt jævlig ut, spør du meg... Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Gamer.no hadde en artikkel om musen. Test Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ser helt jævlig ut, spør du meg... syntes den ser tøff ut jeg. ossen den er og bruke er vell noe helt annet :/ Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Gamer.no hadde en artikkel om musen. Test Heisann! Tusen takk for linken! SVÆRT nyttig test å ha lest før man kjøper, dvs at man ikke lenger kommer til å kjøpe den etter å ha lest testen. Tror jeg skal holde meg et stykke unna den Locinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå