Gå til innhold

Stjelenor nok engang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal da pokker ikke være Telenor sitt ansvar å vite medinske opplysninger om folk de ringer rundt til?? Det har de ikke engang LOV til å vite. Hvis fyren er oppegående høres han neppe ut som en utviklingshemmet på tlf, og hvordan skulle de da vite det? Han svarte jo selv ja på å få abn. Hvis han bare har blitt ledet i samtalen av selgeren er det jo ingenting DE kan for at han sa ja.

Selgeren går gjennom manuskriptet sitt han. Mannen er godt voksen og er sikkert håpløst å høre at han er "syk".

 

Det må heller være opp til kommunen eller hans foresatte å stoppe noe sånt. Eller sette opp en vakt som kan svare telefonen hans i tilfelle telefonselgere ringer?

Tåpelig ting å blåse opp for å disse Telenor. Kanskje familien bør følge bedre med på regningene hans istedet for å skylde på firmaet som sender ut regningene?

 

Kan noen av dere "hoppe-på-stjelehor-hyletoget" fortelle meg hvordan de skulle visst noe sånt uten å spørre direkte, som ikke er lov?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

 

Kan noen av dere "hoppe-på-stjelehor-hyletoget" fortelle meg hvordan de skulle visst noe sånt uten å spørre direkte, som ikke er lov?

Uten å ta parti til noe som helst, kan jeg informere om at når man som telefonselger selger et produkt til en kunde, skal man gå gjennom en verifisering. Altså, man leser opp en avtale, og dette blir tatt opp på bånd. De fleste telefonselgere tenker bare på å selge, å driter i om det er en gammel dement kar i andre enden, så lenge han klarer å bekrefte adressen sin, fødselsdatoen, og navnet sitt. Denne verifiseringen blir lyttet på av et forbund, eller bedrift (eller hva jeg skal kalle det) som har som oppgave å stoppe utsendelser til personer som tydeligvis ikke er helt oppe og går.

 

Det er faktisk ikke så vanskelig å høre hva slags person man har kommet til, nå snakker jeg av egen erfaring. Man hører lett om man f.eks snakker med en gammel person, eller en person med litt mindre "håndbagasje". Det er som regel disse personene det er lett å selge til, uvitende personer som ikke vet hva de skal gjøre med situasjonen, det ender som regel med at de jatter med fordi de ikke tør å gjøre annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...