t0ffemannen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Familien min har en ibm thinkpad R40e som ikke internett funker på ! trenger hjelp til dette.Det skjedde da jeg formaterte pcen for den var prop full av virus.. kan noen sende meg drivere ? Trenger virkelig Hjelp så fort som mulig ! Takker for svar ! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Mangler du drivere? Gå inn på IBM siden nettsider og last de ned da vel Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Finner den ikke... har letet på ibm men vet ikke hvilken det er ! Kan dere finne den og sende link ? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Finner den ikke... har letet på ibm men vet ikke hvilken det er ! Kan dere finne den og sende link ? ikke gi opp så lett Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Finner den ikke... har letet på ibm men vet ikke hvilken det er ! Kan dere finne den og sende link ? Inkludert litt treg lastetid fra IBM sine sider tok det ca. 50 sekunder å finne drivere til laptopen du spør om. Neste gang, prøv å faktisk lete før du skriver at du ikke finner noe Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 1. Gå til www.ibm.no 2. Klikk linken kalt "Support og download". 3. Klikk linken "Nedlastning og drivere". 4. Skriv "Thinkpad R40e" i søkefelte og klikk "Send". 5. Velg ønsket nedlastning. Det var vel ikke så vanskelig? Det høres ut som det du trenger av drivere er samlet i: Software Installer for Windows 98, Me, NT, 2000, XP - ThinkPad General. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå