Jimmy Pop Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvordan kan jeg installere win 2000 professional og advansed server på samme maskin? Jeg har masse partisjoner så det er ingen problem med det. Jeg har win2000 professional installert. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Så vidt jeg vet, så er det bare å legge inn Advanced Server på en annen partisjon. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Men jeg vil jo lage en slags oppstartsmeny der jeg kan velge hvilket OS jeg vil boote fra... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 tror ikke det skulle være noe problem. Bare start innstallasjonen av adv.server mens du er i 2000. Fungerer hvertfall med andre windows-versjoner på den måten, men akkurat den combo'en har jeg ikke vært borti, så det kan være jeg tar feil. bertie Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Går bra det. Bare boot fra Win2000 Adv-server-plata og installer det på en ny partisjon så får du dualboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå