Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har BKK Problemer?

Anbefalte innlegg

Hei,

andre der ute som sliter med forbindelse levert av BKK for tiden? Har p.t. så dårlig overføring at hw.no tar flere minutter å vise på min 2mbit linje. Har kjørt WinMTR mot stort sett det jeg kan tenke meg og ser et pakketap på minimum 6%, og gjerne så mye som over 30%. Har vært som dette omtrent hele helgen, hvorav dagen i dag VIRKELIG er dårlig.

Er det bare sentralen jeg er koblet til (naboen har akkurat samme problemet), eller gjelder det BKK over hele fjøla?

Ærlig talt, dette er så elendig at det er verdt etableringsgebyr hos en konkurrent bare for å komme unna sånt tullskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BKK har hatt problem lenge. Om du søker litt på forumet her finner du endel som er skrevet tidligere ang. shaping og capping av Internettspeed. Supporten deres vet ingenting osv.. .

Jeg har atm 1500/384 Adsl fra dem, Hvor min reelle hastighet er circus 1024/256. Av og til får jeg mine påkrevde 48KiB/s men det er ytterst skjelden. Dette gjelder både ved bruk av ftp og DC++.

Linja fusker ofte og pingspikes forekommer ofte på onlinespill. Men akkurat nå i helgen har det vært helt forkastelig. Hadde nesten ikke kontakt med internett på søndag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...