RaW_DeNiM Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hvorfor vil ikke damer ha feite nerder med liten p*kk som meg? det lurer jeg jammen på. noen som kan komme med konkrete svar her???? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Av natur ser kvinner etter barske menn med muskler så barnet skal få sterke gener og lettere overleve... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Av natur ser kvinner etter barske menn med muskler så barnet skal få sterke gener og lettere overleve... joa men unge har jeg allerde så det er ikke no problem og lage. men faen får jo aldri no fint EDIT:LEIF Endret 17. januar 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Siden de er så rare. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hvorfor vil ikke damer ha feite nerder med liten p*kk som meg? det lurer jeg jammen på. noen som kan komme med konkrete svar her???? Tja, kan du spørre om. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Vil du ha en feit kjerring med briller og kviser? EDIT: Så derfor, så må du tenke som dem selv. Hva ville du likt av utseende hvis du var en jente og så etter en gutt. Og det med at du er feit og har liten tiss går ann å endre på. Siden du sa du var feit så er vel det største grunnen til at du har liten tiss kanskje. Så du får slanke deg litt. Få deg årskort på et treningsstudio, og så skaffer du deg noen fine muskler. Og har du kviser så kjøp noe på apoteket. Og så må du lære deg å vite hva kvinner vil ha. Har du ikke sett filmen "Hva kvinner vil ha" ? Kvinner vil ha menn som forstår dem. Så vær alltid enig. Og en annen viktig ting; Jenter liker menn som tar initiativ. Endret 17. januar 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror heller de foretrekker en lekker fyr me six-pack. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vil påstå at det er to måter å få seg en dame på: 1 - du må ha "dah looks", ergo: se ut som en av de manlige håndballspilerene vi har på det norske landslaget 2 - if you cant walk the walk, then u need to talk the talk... hele greia er å holde en noenlunde god samtale med et kvinnfolk. og for guds skyld, la henne ta seg av pratinga. sure, du kan velge tema... men nøkkelord: hun skal prate mest. men gjerne kom med "uhum" "ja" "mmmhm" for å vise at du egentlig henger med klarer du virkelig ikke dette ville jeg vurdere å komme ut av skapet ellers: www.spray.no Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vil du ha en feit kjerring med briller og kviser? Der sa du det! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 får jo aldri no fint Hvis du kun skal ha fine og du selv ikke er så fin (?) er det ikke så veldig rart. Og hvorfor skal fine jenter like stygge gutter (eller: feite nerder med liten p*kk) når gutter ikke liker feite/stygge damer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 This is such an useriøs thread. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 extreme makeover sessong 2 begynner vell nå snart? du skal nå klare å melde deg på sessong 3 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 kommer sikkert ei tid når det plutselig kommer ei vakke jomfru ridene på en hest, som vil ha deg også... Nå sporer jeg vel av, men er det ikke litt for mange syteoveratjegaldrifårmegmus-tråder nå? *håpe at jeg ikke blir dasket med en avis e.l* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) kommer sikkert ei tid når det plutselig kommer ei vakke jomfru ridene på en hest, som vil ha deg også... Nå sporer jeg vel av, men er det ikke litt for mange syteoveratjegaldrifårmegmus-tråder nå? *håpe at jeg ikke blir dasket med en avis e.l* hva med å printe ut tråden å daske deg? Endret 17. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dette blir en sticky morrotråd helt til noen stenger den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 /me dasker RaW_DeNiM med en avis, og ser søtt på Hanne:) Det lukter useriøst av denne tråden lang vei, og vi har nok "jeg vil også ha meg noe"-tråder her. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg