Gå til innhold

hvorfor vil ikke damer ha....

RaW_DeNiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du ha en feit kjerring med briller og kviser?

EDIT: Så derfor, så må du tenke som dem selv. Hva ville du likt av utseende hvis du var en jente og så etter en gutt. Og det med at du er feit og har liten tiss går ann å endre på.

Siden du sa du var feit så er vel det største grunnen til at du har liten tiss kanskje. Så du får slanke deg litt. Få deg årskort på et treningsstudio, og så skaffer du deg noen fine muskler.

Og har du kviser så kjøp noe på apoteket.

Og så må du lære deg å vite hva kvinner vil ha. Har du ikke sett filmen "Hva kvinner vil ha" ? Kvinner vil ha menn som forstår dem. Så vær alltid enig. Og en annen viktig ting; Jenter liker menn som tar initiativ.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

vil påstå at det er to måter å få seg en dame på:

1 - du må ha "dah looks", ergo: se ut som en av de manlige håndballspilerene vi har på det norske landslaget :p

2 - if you cant walk the walk, then u need to talk the talk... hele greia er å holde en noenlunde god samtale med et kvinnfolk. og for guds skyld, la henne ta seg av pratinga. sure, du kan velge tema... men nøkkelord: hun skal prate mest. men gjerne kom med "uhum" "ja" "mmmhm" for å vise at du egentlig henger med

klarer du virkelig ikke dette ville jeg vurdere å komme ut av skapet

ellers: www.spray.no

Lenke til kommentar
kommer sikkert ei tid når det plutselig kommer ei vakke jomfru ridene på en hest, som vil ha deg også...

Nå sporer jeg vel av, men er det ikke litt for mange syteoveratjegaldrifårmegmus-tråder nå?

*håpe at jeg ikke blir dasket med en avis e.l*

hva med å printe ut tråden å daske deg? :tease:

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...