War Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Vet ikke om dette ble i riktig post. Jeg skal lage en hjemmeside mp3 bilder gjestebok linker info kontakt oss ++ hvis jeg vil bruke Studio flash MX 2004 pro det koster 1129euro bra det ike koster så mye å bare oppgradere. Noen som vil annbefale et annet program? Har brukt Flash for 5 årsiden, ikke brukt noe annet prog etter det. Litt forvirring om hvilket program jeg burde oppgradere til fra flash5 Endret 17. januar 2005 av War Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Flash er ikke ment for å lage websider av, og det utelukker en del brukere, samt gir bruker lite kontroll over siden din. Flash: 99% Bad. Macromedia Dreamweaver er den mest brukte programvaren til dette formålet, og uten tvil den beste. DW kan brukes som ren kode-editor eller som WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get). Av gratis WYSIWYG-editorer er WebDwarf verdt å ta en titt på. Brukeren Dino_ har skrevet en liten review av den. Jeg vil selvsagt anbefale deg å skaffe deg litt grunnkunnskaper om HTML/CSS på forhånd, slik at du får full kontroll over koden om noe skulle feile, og for å sikre lik visning av din webside i alle nettlesere og platformer. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) http://www.thesilverband.com/ http://www.trashcandarlings.com/ Disse 2 har en kompis av meg laget,samtidig som han skaffet seg programmet. Derfor jeg fikk håp om at jeg kunne klare det samme skal prøve di prog du nevner, takk Endret 17. januar 2005 av War Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei, Mulig jeg var litt uklar her over, Flash kan brukes til å lage websider, men for oss som bryr oss om standarder og tilgjengelighet, er ikke Flash veldig optimalt. Skal man bruke Flash til en hel webside, burde man uansett ha en alternativ HTML-versjon. Står fremdeles på min anbeafaling av Dreamweaver. /pC Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) ? i studio mx 2004 pro er ALT Macromedia Dreamweaver er inni det prog. spm en meny bare. trykke på den i menyen så bytter den til det prog ,innebygget på en måte. Endret 17. januar 2005 av War Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ut i fra topic på dette emnet, er det i så fall lett å misforstå: «Flash MXstudio 2004PRO-lage webside ,rett program?» Pakken heter «Macromedia Studio MX». /pC Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Macromedia Studio MX er 110% dritkult. det er motstykke til Adobe CS Selv om jeg foretrekker Photoshop og/eller Illustrator (Adobe) er MX en superduper pakke. Sjekk ut sia mi. Funseriuz Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå