AKIRAx77 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 ...sjekk ut denne brukt PC annonsen. kan jo være han vil bli kvitt det..men ny pris på den softwaren han legger ved der...er godt over 16 000 kr.......med lisens. syntes det var litt morsomt bare.... AKIRA Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 hehe.. jeg tviler på at han selger alle lisensene uten å ha en kopi til senere bruk, om det er fakta at han har lisensene.. :smile: Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Kan være en fordel å sjekke priser før en uttaler seg folkens, å det er noe som heter halv pris av ny pris! :smile: Grunnen til at jeg selger all den softwaren, som faktisk har fine flotte blanke lisenser med! Er at jeg har vært så heldig å få kjøpe de nyeste produktene via et firma jeg jobber for nå, så hvis noen flere har glupe og gjennomtenkte komentarer på lager så kan dere jo sende meg en mail! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Slike tråder er unødvendige og er skaper mer vondt enn godt. Synd for den som skal selge. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 jeg syntes det var morsomt..ok, jeg har syk humor..men jeg syntes det var morsomt..end of story. og selv til halvpris så er det mistenkelig billig...men greit....godt tilbud for den som kjøper det.....får en god deal! AKIRA Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 15:50, SirHartge skrev:Slike tråder er unødvendige og er skaper mer vondt enn godt. Synd for den som skal selge. Helt ening med deg.. det kan kansje være litt morsomt, men ikke noe vits i å komme med kommenatrer om ting man ikke vet om... Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Den PC'n blir ikke solgt...... Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 SOLGT!! For de som lurte på det. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå